  • 1. Data: 2010-11-05 16:10:50
    Temat: LR41
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Mam cztery baterie LR41 w latarce. (małe pastylki jedna na drugiej). Czy
    jest jakis odpowiednik baterii jednej wielkości takich czterech? Może do
    samochodu, alarmu itp?

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 2. Data: 2010-11-05 16:40:24
    Temat: Re: LR41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>
> [...]
    > drugiej). Czy
    > jest jakis odpowiednik baterii jednej wielkości takich czterech?

    Skoro sa 4LR44, to moze ktos robi i 4LR41.
    Tylko pytanie po co ..

    J.

  • 3. Data: 2010-11-06 15:57:21
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>
    >
    > Skoro sa 4LR44, to moze ktos robi i 4LR41.
    > Tylko pytanie po co ..

    Chodzi o to czy jest jakas bateria jak malenki paluszek. sa takie male
    paliszki np. do imobilazerow. Pytasz mnie po co sa takie baterie?

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 4. Data: 2010-11-06 20:31:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-11-06 16:57, Miron (Asha) Kitkowsk pisze:
    > J.F. wrote:
    > Chodzi o to czy jest jakas bateria jak malenki paluszek. sa takie male
    > paliszki np. do imobilazerow. Pytasz mnie po co sa takie baterie?

    a te paluszki jak sa robione? :))
    http://www.youtube.com/watch?v=5erjj6aS5Ws&feature=c
    hannel
    tu jest fragment jak gość rozbiera paluszka:)

  • 5. Data: 2010-11-06 20:53:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06-11-2010 21:31, Jawi napisał/a:

    > a te paluszki jak sa robione? :))
    > http://www.youtube.com/watch?v=5erjj6aS5Ws&feature=c
    hannel
    > tu jest fragment jak gość rozbiera paluszka:)

    Tu jest dokładniej to pokazane:
    http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotatio
    n_762538&v=QxS38_u7Mnw&feature=iv
    --