  • 1. Data: 2013-02-04 13:12:30
    Temat: [LPG] strojenie - jest tu ktoś kto ma doświadczenia?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    wiem, że kiedyś był błyskacz, i jescze ktoś, kto wiedział co i jak z lpg:-)
    Potrzebje otrzymać jakieś wsparcie przy strojeniu instalacji IV generacji.
    czy jest tu ktoś, kto by chciał zdalnie wesprzeć?

    nie mam jak narazie podjechać do kogoś sensownego [bo ktoś sensowny niestety
    nie jest w moim miescie].... więc chcial bym przynajmniej wstępnie to
    ustawić jak trzeba.

    jak by ktoś był chętny, to proszę o info;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2013-02-04 13:21:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-04 13:12, Bartek pisze:
> [...]
    > niestety nie jest w moim miescie].... więc chcial bym przynajmniej
    > wstępnie to ustawić jak trzeba.
    >
    > jak by ktoś był chętny, to proszę o info;)

    A konkretnie chcesz wiedzieć?
    Sonda AFR w wydech i stroisz :)

    Lewis

  • 3. Data: 2013-02-04 15:25:47
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > niestety nie jest w moim miescie].... więc chcial bym przynajmniej
    > wstępnie to ustawić jak trzeba.
    >
    > jak by ktoś był chętny, to proszę o info;)

    A jaka instalacja? Miałem Versusa, długo stroiłem i stroiłem, aż
    straciłem cierpliwość i wyrzuciłem na śmietnik, wstawiłem Staga i mam
    spokój. Dopieściłem, dogłaskałem i mogę powiedzieć, że dopiero teraz
    jest dobrze.

  • 4. Data: 2013-02-06 13:48:19
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > A jaka instalacja?

    Zavoli alisei

    już wstępnie wystroilem chyab. wstępnie, ale narazie musi wystarczyć.
    :-) musze sie gdzieś wybrać do kogoś sensownego w tym temacie. jednak w
    jednej podobno dobrej firmie za regulacje zawolali 150 zl. troche sporo.
    przynajmniej w tym miesiącu.

    --
    Pozdrawiam, Bartek