  • 1. Data: 2011-05-07 18:54:09
    Temat: [LOT] telnet
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak nie będąc programistą windowsowym poradzić sobie z przesyłaniem danych z
    RS232 i zapisem do pliku? chciałbym użyć putty, po wysłaniu na przykład
    "get" urządzenie po RS przesyła dane, a putty je zapisuje... coś kiedyś
    słyszałem o protokole kermit, ale nic więcej nie wiem, może Ktoś mi
    podpowie?

  • 2. Data: 2011-05-07 19:34:04
    Temat: Re: [LOT] telnet
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-07 20:54, identifikator: 20040501 wrote:
    > jak nie będąc programistą windowsowym poradzić sobie z przesyłaniem
    > danych z RS232 i zapisem do pliku?

    Pod Linuxem / cygwinem jst polecenie socat. Widziałem też gdzieś natywną
    wersje dla niepełnosprytnych.

  • 3. Data: 2011-05-07 20:40:46
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > przykład "get" urządzenie po RS przesyła dane, a putty je zapisuje...
    > coś kiedyś słyszałem o protokole kermit, ale nic więcej nie wiem, może

    Jeśli szukasz gotowej aplikacji to trzeba próbować na innej grupie.
    Skoro jednak szukasz tutaj to może jednak byłbyś skłonny coś napisać.
    Poleciłbym C#, kod, który otworzy port, coś wyśle a potem będzie zapisywać
    odpowiedź do pliku, zajmie pewnie ze 20 linijek.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2011-05-08 03:39:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 7 May 2011 20:54:09 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > "get" urządzenie po RS przesyła dane, a putty je zapisuje... coś kiedyś
    > słyszałem o protokole kermit, ale nic więcej nie wiem, może Ktoś mi

    Znalazlem u siebie w VB:

    Sub qq()
    Dim mscomm1 As New MSComm
    mscomm1.CommPort = 2