  • 1. Data: 2011-10-20 17:13:09
    Temat: [LOT] bibliteki
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    zagadnienie:

    mam program który po zainstalowaniu wywala silverlight (co za pojeby, że
    muszę tego używać), ale by mi sie przydał więc zainstalowałem na innym
    kompie i próbuje skopiować pliki...

    niestety po uruchomieniu wywala jakieś braki bibliotek...

    zagadnienie: czy mogę te biblioteki skopiowac do katalogu w którym jest ten
    program, czy niestety ale muszę do windows/system32 lub windows/system?

  • 2. Data: 2011-10-20 18:17:02
    Temat: Re: [LOT] bibliteki
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

> [...]
    > ten program, czy niestety ale muszę do windows/system32 lub windows/system?
    Ekh... a dlaczego podchodzisz do tematu jak pojeb i po prostu tego nie
    zainstalujesz?
    A Silverlight jest fajny ;-)

    --
    wloochacz

  • 3. Data: 2011-10-20 18:32:01
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A Silverlight jest fajny ;-)

    chyba nigdy nie używałeś...

  • 4. Data: 2011-10-20 18:38:27
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    > chyba nigdy nie używałeś...

    Raczej mi się wydaje że dokładnie na odwrót, a Ty Silverlighta nie
    lubisz tylko dlatego że jest od M$a :P

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 5. Data: 2011-10-21 17:29:04
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > lubisz tylko dlatego że jest od M$a :P

    nie mam nic do MS, ale silverlight to niewypał... instaluję swoją aplikację,
    wywala się silverlight... odinstalowuję silvera, instaluję od nowa... a tu
    zonk, dalej nie działa... pomaga jedynie reinstal windy... chłam i syf, ja
    takiego syfu nie popieram, ale zmuszono mnie odgórnie (wiadomo plecaki)...

    ale tak dla ciekawości, mam plik excela około 3000 wierszy,
    dodanie nowego wiersza w excelu trwa sekundę, a już dodanie nowego wiersza w
    openoffice trwa ze dwie minuty... ale oo też lubię, zwłaszcza ten pakiet do
    rysowania, genialny...

    ogólnie MS postawił na szybkość, a nie na uniwersalność, to się może
    podobać...

  • 6. Data: 2011-10-21 18:17:19
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a może Ktoś opanował tego silverlighta, czego on potrzebuje do działania-
    domyślam się, że jakichś bibliotek w nowym wydaniu?

  • 7. Data: 2011-10-22 14:04:14
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    nie checie mi powiedzieć,
    sprawdziłem - to działa,
    po skopiowaniu runtimeów do katalogu programu program się odpala...

    ale nie działa do końca, nie wiem czy to może być spowodowane
    nieumieszczeniem plików w katalogu windows?
    a może brak jakichś ustawień w rejestrze?

  • 8. Data: 2011-10-22 14:36:12
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > nieumieszczeniem plików w katalogu windows?
    > a może brak jakichś ustawień w rejestrze?

    nie wiem, ale chyba..:

    a) brak w katalogu windows to chyba raczej nie,
    b) brak wpisow w rejestrze moze byc przyczyna na pewno,
    c) jakas inna przyczyna? chyba raczej tez nie

    slowem mz jedyna przyczyna moze byc brak wpisow w
    rejestrze (aczkolwiek nie wiem )