  • 61. Data: 2011-09-14 22:34:07
    Temat: Re: LOL znalazłem auto z pierwszym GPS
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 16:57, kamil pisze:
    > 1999? Dużo w świecie motoryzacyjnym.

    No dużo, szkoda że V6 z mitsu miały je w 2002r.

    > Znów swoją mantrę będziesz klepał?

    Z czym się nie zgadzasz? Jeździłeś jakąś japońską produkcją i teraz
    świata poza nią nie widzisz, przecież to widać z kilometra.

    > Prelude to było akurat bardzo popularne auto, nawet w Polsce.

    I wszystkie miały 4WS pewnie.

    > Podałem konkretne przykłady, a ty wciąż czepiasz się jakichś
    > enigmatycznych "prymitywnych" rozwiązań, których nie potrafisz nawet
    > wymienić. A nawet jak już wymienisz, okazuje się że Renault tłukł to
    > samo jeszcze 10 lat później.

    Ubzdurałeś sobie że cała japońska motoryzacja to twoja Honda Prelude.
    Ciekawe w ilu późniejszych modelach Hondy miałeś i masz w standardzie 4
    koła skrętne i resztę jej wyposażenia?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 62. Data: 2011-09-14 22:42:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 16:45, kamil pisze:

    > To specjalnie w odpowiedzi na idiotyczne argumenty o Alfach Spider.
    > Fanboj jeżdżący niemieckim kombi, dobre sobie. Strzelaj fochy ile
    > wlezie, wygłupiłeś się i tyle.

    ROTFL. Nie ma to jak zakompleksiony chłoptaś w japońskiej zabaweczce
    któremu utrze nosa zapyziały, szesnastoletni passat tedeji.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 63. Data: 2011-09-14 22:43:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-14 22:25, DoQ pisze:

    > O zaczyna się, motocykle - zaraz będzie japońska Łajka z przeszczepioną
    > macicą wysłaną na księżyc.

    > Jak W124 czy E34 nie ma klimy, to znaczy że Honda jest i była 100lat w
    > przyszłość, bo Civic posiada klimę w standardzie. Przecież to oczywista
    > oczywistość.

    Zastanawiam się, którego z Was odesłać do dyskusji z Weroniką S. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 64. Data: 2011-09-14 22:55:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zastanawiam się, którego z Was odesłać do dyskusji z Weroniką S. :P

    Pewnie tego co kocha Civica :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 65. Data: 2011-09-15 12:59:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 21:34, DoQ wrote:

    > No dużo, szkoda że V6 z mitsu miały je w 2002r.

    > Z czym się nie zgadzasz? Jeździłeś jakąś japońską produkcją i teraz
    > świata poza nią nie widzisz, przecież to widać z kilometra.

    Jeździłem 6 czy 7 japońskimi, kilkoma francuskimi, teraz mam niemieckie.
    Mam porównanie na podstawie samochodów, którymi faktycznie jeździłem, w
    przeciwieństwie do internetowego eksperta w twojej osobie.

    > I wszystkie miały 4WS pewnie.

    Nie wszystkie. A Corrado wszystkie miały elektryczne spojlery?

    > Ubzdurałeś sobie że cała japońska motoryzacja to twoja Honda Prelude.
    > Ciekawe w ilu późniejszych modelach Hondy miałeś i masz w standardzie 4
    > koła skrętne i resztę jej wyposażenia?

    Ubzdurałeś sobie, że cała japońska motoryzacja to "proste i prymitywne
    jak cep pudełka", chociaż do tej pory nie doczekałem się konkretnych
    przykładów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 66. Data: 2011-09-15 13:00:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 21:42, DoQ wrote:

    > ROTFL. Nie ma to jak zakompleksiony chłoptaś w japońskiej zabaweczce
    > któremu utrze nosa zapyziały, szesnastoletni passat tedeji.

    Tak, tak, zakompleksiony chłoptaś w niemieckim rodzinnym kombi.

    Wspominałem już o tabletkach? Zapytaj lekarza, coś poradzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 67. Data: 2011-09-15 13:01:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 21:55, DoQ wrote:

    > Pewnie tego co kocha Civica :P

    Fanboje za każdym rogiem, zaraz pewnie też spiski będziemy odkrywac.
    Pisz więcej, prosimy! :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 68. Data: 2011-09-15 13:03:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 21:43, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Zastanawiam się, którego z Was odesłać do dyskusji z Weroniką S. :P

    Poślij go do Animki. Ona tak samo klepie swoje wyuczone mantry i tupie
    nóżkami za każdym razem, kiedy obala się jej wątłe argumenty. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 69. Data: 2011-09-15 13:25:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-09-2011 12:59, kamil pisze:

    > Ubzdurałeś sobie, że cała japońska motoryzacja to "proste i prymitywne
    > jak cep pudełka", chociaż do tej pory nie doczekałem się konkretnych
    > przykładów.

    Poza kilkoma wyjątkami owszem tak.
    Dobra EOT bo się na mnie obrazisz :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 70. Data: 2011-09-15 14:22:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/09/2011 12:25, DoQ wrote:

    > Poza kilkoma wyjątkami owszem tak.
    > Dobra EOT bo się na mnie obrazisz :P

    Czy tym wyjątkiem ma być aparat zapłonowy montowany w Renault do 2000
    roku? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil