  • Data: 2011-09-15 12:59:39
    Temat: Re: LOL znalazłem auto z pierwszym GPS
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/09/2011 21:34, DoQ wrote:

    > No dużo, szkoda że V6 z mitsu miały je w 2002r.

    > Z czym się nie zgadzasz? Jeździłeś jakąś japońską produkcją i teraz
    > świata poza nią nie widzisz, przecież to widać z kilometra.

    Jeździłem 6 czy 7 japońskimi, kilkoma francuskimi, teraz mam niemieckie.
    Mam porównanie na podstawie samochodów, którymi faktycznie jeździłem, w
    przeciwieństwie do internetowego eksperta w twojej osobie.

    > I wszystkie miały 4WS pewnie.

    Nie wszystkie. A Corrado wszystkie miały elektryczne spojlery?

    > Ubzdurałeś sobie że cała japońska motoryzacja to twoja Honda Prelude.
    > Ciekawe w ilu późniejszych modelach Hondy miałeś i masz w standardzie 4
    > koła skrętne i resztę jej wyposażenia?

    Ubzdurałeś sobie, że cała japońska motoryzacja to "proste i prymitywne
    jak cep pudełka", chociaż do tej pory nie doczekałem się konkretnych
    przykładów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil