  • 1. Data: 2011-12-11 08:59:06
    Temat: LOGO - freeware - skąd?
    Od: "Rafał" <o...@s...pl>

    Witam,
    Od kilku dni szukam jakiegoś języka LOGO na PC w wersji freeware.
    Najchętniej w wersji angileskiej.
    Niestety jakoś nigdzie nie mogę znaleźć.
    Wiem, że to staroć, ale może ktoś z Was ma jakieś źródło?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-12-11 09:17:26
    Temat: Re: LOGO - freeware - sk?d?
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    "Rafa?" <o...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    > Od kilku dni szukam jakiego? j?zyka LOGO na PC w wersji freeware.
    > Najch?tniej w wersji angileskiej.
    > Niestety jako? nigdzie nie mog? znale??.
    > Wiem, ?e to staro?, ale mo?e kto? z Was ma jakie? ?r?d?o?
    ... jest grafika zolwia w pythonie o ile zalezy Ci na tylko
    tym komponencie albo przejrzyj to: http://freecode.com/search?q=logo&submit=Search
    Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 3. Data: 2011-12-11 10:46:15
    Temat: Re: LOGO - freeware - skąd?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    Próbowałeś http://sourceforge.net/projects/fmslogo/ ?

  • 4. Data: 2011-12-11 10:50:02
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 11/12/2011 10:46, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Próbowałeś http://sourceforge.net/projects/fmslogo/ ?
    Jeszcze znalazłem:
    http://www.rz.uni-augsburg.de/~micheler/en/Logo.html

  • 5. Data: 2011-12-11 10:53:42
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 11/12/2011 10:50, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Jeszcze znalazłem:
    > http://www.rz.uni-augsburg.de/~micheler/en/Logo.html
    Jeszcze
    http://www.mathcats.com/gallery/logodownloadinfo.htm
    http://www.elica.net/

    Nic tylko wybierać :)

  • 6. Data: 2011-12-11 12:16:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    http://edu.kde.org/kturtle/

  • 7. Data: 2011-12-11 17:07:33
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 11 Dec 2011 09:59:06 +0100, "Rafał"
    <o...@s...pl> wrote:

> [...]
    >Najchętniej w wersji angileskiej.
    >Niestety jakoś nigdzie nie mogę znaleźć.
    >Wiem, że to staroć, ale może ktoś z Was ma jakieś źródło?

    Napisz od razu ze nei chcialo ci sie szukac.

    http://www.mathcats.com/gallery/logodownloadinfo.htm

    To jest glwona strona o Logo

    http://education.mit.edu/starlogo/

    http://education.mit.edu/openstarlogo/

    A.L.

  • 8. Data: 2011-12-11 18:38:06
    Od: A.L. <l...@a...com>

    <o...@s...pl> wrote:

> [...]
    >Najchętniej w wersji angileskiej.
    >Niestety jakoś nigdzie nie mogę znaleźć.
    >Wiem, że to staroć, ale może ktoś z Was ma jakieś źródło?

    To nei "staroc" bynajmniej...

    A.L.

  • 9. Data: 2011-12-11 18:57:27
    Od: t k <s...@g...com>

    On 11 Gru, 19:38, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > To nei "staroc" bynajmniej...
    >
    > A.L.

    na mnie LOGO robi raczej pozytywane
    wrazenie ciekawego jezyka (ale nie znam -
    pamieyam tylko jak przez mgle jakbym mial
    tylko jedna godzine czy raczej 15 minut informatyki w podstawowce -
    cgyba mylne
    bo nie pamietam bym mial informatyke
    w podstawowce - moze widzialem jak ktos
    wpisuje komendy naprzod 100 prawo 90
    raczej w telewizji)

    jakbym mial teraz poduczyc sie jakiegos
    jezyka to chyba poduczylbym sie wlasnie
    LOGO a nie nic innego

    (aczkolwiek trudno mi sie zdopingowac do
    uczenia jakiegokolwiek jezyka)

  • 10. Data: 2011-12-13 07:24:44
    Temat: OT: Re: LOGO - freeware - skąd?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2011-12-11 09:59, Rafał pisze:
> [...]
    > Najchętniej w wersji angileskiej.
    > Niestety jakoś nigdzie nie mogę znaleźć.
    > Wiem, że to staroć, ale może ktoś z Was ma jakieś źródło?

    Na marginesie, moje dziecko ma w szkole Logomocję (polska wersja
    Imagine). Nie rozumiem, jak ME może rekomendować oprogramowanie płatne!
    Do podręczników dodawana jest wersja "demo" (nie dokopałem się, jakie są
    ograniczenia).

    artur