  • 21. Data: 2009-09-04 07:05:19
    Temat: Re: ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)
    Od: Nico <b...@f...pl>

    On 3 Wrz, 13:08, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

> [...]
    > podpiela sie pod kogos doswiadczonego i rozsadnego. A z tym jest
    > niestety ciezko :)
    > Z drugiej strony: Skoro Nico zaprasza do wspolnego wyjazdu, to powinien
    > miec swiadomosc branych na barki _obowiazkow_ wynikajacych z tegoz
    > zaproszenia. Slyszysz, chlopaku? :)
    >
    > --
    > pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    > zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    > Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    > Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

    słysze, słysze
    obiecuje, że zadbam!
    pozdrawiam
    Nico
    NTV700VA

  • 22. Data: 2009-09-04 07:21:04
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 4 Wrz, 09:00, Nico <b...@f...pl> wrote:

    > Nie martw sie na zapas. grono raczej kameralne - dwa sprzety i Ty.
    > Myślę, że warto wziąc udział w Rajdzie. O ogonek zadbamy ))))
    > pozdrawiam
    > Nico
    > NTV700VA- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Przed samym Rajdem odezwę się aby potwierdzić że będę:)

  • 23. Data: 2009-09-06 20:50:33
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Swiety Jimmie pisze:
    > Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Chyba dookoła słynnego parapetu ;-)

    > Semper idem ;-)

    > Było nie wyjeżdżać na weekend,
    > (...to byś zaznał jazdy enduro na szosowej kozie :-P)
    > http://rogal.riders.pl/photo/300809.html
    Hi,
    Ja to generalnie też jestem początkujący, ale enduro i krzaki na
    szosowym motocyklu to nie polecam. Szczególnie jak płot jest blisko
    drogi ;). Ja mogę też pomóc, może nie w jeździe, ale w doborze, np.
    ładnych okularów przeciwsłonecznych :)

    --
    MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    Srebrny SV z zarysowanym tłumikiem

  • 24. Data: 2009-09-07 07:01:19
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 6 Wrz, 22:50, Meri <p...@o...eu> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    > Srebrny SV z zarysowanym tłumikiem- Ukryj cytowany tekst -

    Dziękuję Meri , ale z doborem okularów póki co nie miałam problemów:-)

    Pozdrawiam :)

  • 25. Data: 2009-09-07 14:07:42
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Wrz, 22:50, Meri <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    > Srebrny SV z zarysowanym tłumikiem- Ukryj cytowany tekst -

    Meri, no co Ty?... moto, niewiasta i krzaczory w komplecie...? ...heh,
    jak dla mnie bomba ;-)
    Pozdr,
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 26. Data: 2009-09-07 15:42:31
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Bart z Uc zwany Szczeka pisze:

    > Meri, no co Ty?... moto, niewiasta i krzaczory w komplecie...? ...heh,
    > jak dla mnie bomba ;-)

    O Szczęka, Neandertalu, co koledze zabraniasz? ;>

    --
    pozdr
    Rogal

  • 27. Data: 2009-09-07 15:58:19
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Swiety Jimmie pisze:

    > W Łodzi grupy nie znajdziesz. Tu są same indywidua ;-) A traktując temat
    > szerzej... A nie, to nie na publicu.
    Indywidua?
    Przesadzasz, zwykli ludzie
    jeden lata tak, ze oszczedza przedniego lacza
    drugi lata tak, ze wietrzy pachy
    trzeci lata tak, ze nie lata wogole i mozna kupowac motocykle 5 letnie o
    przebiegu 3kkm
    czwarty lata tak, ze mniej niz 1000km to bez sensu
    piaty lata tak, ze zna na pamiec 8 winkli nad Jeziorsko
    itd...

    Wiec Kuba o jakie indywidua Ci chodzi?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 28. Data: 2009-09-07 18:38:18
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 7 Wrz, 16:07, Bart z Uc <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Meri, no co Ty?... moto, niewiasta i krzaczory w komplecie...? ...heh,
> [...]

    Całe życie z wariatami....:)

  • 29. Data: 2009-09-07 19:22:39
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Indywidua?
    > Przesadzasz, zwykli ludzie
    > jeden lata tak, (...)
    >
    > Wiec Kuba o jakie indywidua Ci chodzi?

    Yyyyy... A nie, ja w sumie nic. Tak się tylko chciałem pochwalić że słownik
    czytałem. Może jednak nie doczytałem ;-)

    Pozdr,
    Jimmie

    P.S. Całe życie drugi...

  • 30. Data: 2009-09-07 20:57:01
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Bart z Uc pisze:
    > Meri, no co Ty?... moto, niewiasta i krzaczory w komplecie...? ...heh,
> [...]

    No nie, to ja tu się kamufluje, a Ty tak mnie odsłaniasz. Chciałem wyjść
    na niegroźnego, a Ty tak , ech.