  • 11. Data: 2009-09-03 07:48:51
    Temat: Re: ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)
    Od: Nico <b...@f...pl>

    On 2 Wrz, 20:29, Tekus <t...@t...com> wrote:
    > Karolina pisze:> Od jakiegoś czasu podążam (głównie) łódzkimi drogami. Jestem
    przyznaje

    > A czym śmigasz po Łodzi? Przypadkiem nie czarną bmką?
    >
    > --
    > Tekus

    Dodam jeszcze, że jedziemy z Łodzi w piątek 25 około 17 wyjazd z ulicy
    Przybyszewskiego 176
    Zapraszam

  • 12. Data: 2009-09-03 08:38:58
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Polecem Ci wybrać się na rajd Felkowski - super ludzie - super zabawa
    > 25-27 wresień 2009http://www.felkowisko.riders.pl/
    > Trasa tym razem 100 km w jedną i 100 nazad.
    > NIezawiedziesz się !!!
    > pozdrawiam

    Polecam czytac duzo ksiazek. Najlepiej zaczac juz dzisiaj - 3
    WRZESNIA! To najlepszy sposob zeby podszkolic sie w poprawnej pisowni
    - NIE ZAWIEDZIESZ sie.

    Marcepan :)

  • 13. Data: 2009-09-03 09:46:02
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 3 Wrz, 09:48, Nico <b...@f...pl> wrote:

    > Dodam jeszcze, że jedziemy z Łodzi w piątek 25 około 17 wyjazd z ulicy
    > Przybyszewskiego 176
    > Zapraszam

    Dziękuję za info, mam jedną tylko obawę , moja pojemność jednoślada to
    250 - (dlatego przewrotnie użyłam słowa "cyklistka" :)) bo to w
    zasadzie rower z silnikiem:) . Nie chciałabym aby grupa miała tzw
    "ogon"

  • 14. Data: 2009-09-03 11:08:26
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Siwa napisał(a):

    > Dziękuję za info, mam jedną tylko obawę , moja pojemność jednoślada to
    > 250 - (dlatego przewrotnie użyłam słowa "cyklistka" :)) bo to w
    > zasadzie rower z silnikiem:).

    Zwariowalo dziewcze? 250 to kawal sprzeta.

    > Nie chciałabym aby grupa miała tzw
    > "ogon"

    Jak grupa zaprasza ogon, to grupa winna sie liczyc z istnieniem tegoz
    ogona. Ale masz racje - rozni sa ludzie i warto wczesniej sie spiknac i
    przejechac chocby dookola komina celem wzajemnego obwachania.
    Bo moze sie jednak okazac, ze "grupa" nie potrafi jezdzic w grupie a o
    zaproszonej motocyklistce zapomna zaraz po minieciu tablic z
    przekreslona nazwa "Lodz".
    Resume: Skoros nowa i bez stazu na motocyklu, to dobrze byloby bys
    podpiela sie pod kogos doswiadczonego i rozsadnego. A z tym jest
    niestety ciezko :)
    Z drugiej strony: Skoro Nico zaprasza do wspolnego wyjazdu, to powinien
    miec swiadomosc branych na barki _obowiazkow_ wynikajacych z tegoz
    zaproszenia. Slyszysz, chlopaku? :)

  • 15. Data: 2009-09-03 12:28:52
    Od: b...@p...onet.pl

    On 3 Wrz, 13:08, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
> [...]
    > Bo moze sie jednak okazac, ze "grupa" nie potrafi jezdzic w grupie a o
    > zaproszonej motocyklistce zapomna zaraz po minieciu tablic z

    ...heh... za daleko to nie, ale dookoła komina to ja pokaże,
    nienerwowo wytłumaczę, nauczę... na dalekie gumy 250-tka się nie nada,
    za szybko dostanie "na poty" ;-)
    ...ale no worries, i tak już nikt nie chce ze mną kulać ;-)

    Pozdrawiam,

    Bart_Uc aka dreeechu!
    cb1000r
    trx700xx

  • 16. Data: 2009-09-03 19:46:18
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org>

    .googlegroups.com...
    wrote:

    > ...heh... za daleko to nie, ale dookoła komina to ja pokaże,

    Chyba dookoła słynnego parapetu ;-)

    > nienerwowo wytłumaczę, nauczę... na dalekie gumy 250-tka się nie nada,
    > za szybko dostanie "na poty" ;-)

    Semper idem ;-)

    > ...ale no worries, i tak już nikt nie chce ze mną kulać ;-)

    Było nie wyjeżdżać na weekend,
    (...to byś zaznał jazdy enduro na szosowej kozie :-P)
    http://rogal.riders.pl/photo/300809.html

    Pozdr,
    Swiety Jimmie, Lodz
    IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
    www.jimmie.motocykle.org

  • 17. Data: 2009-09-03 20:31:31
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org>

    Użytkownik "Karolina" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    > Od jakiegoś czasu podążam (głównie) łódzkimi drogami.

    Powitać.

    > Jestem przyznaje
    niedoświadczoną cyklistką

    Zdarza się. Każdy wół cielęciem był.

    > i brakuje mi odwagi aby wybrać się samej gdzieś dalej.

    A ile to dalej? Bo dla jednego to za granicę województwa, a dla drugiego to
    Iran lub Maroko. Obu znam i obaj są z Łodzi ;-)

    A poza tym "samemu" i "dalej" też bywa fajnie. Robię tak 95% moich
    kilometrów ;-)

    > i obecnie poszukuję "grupy wsparcia" :)))

    W Łodzi grupy nie znajdziesz. Tu są same indywidua ;-) A traktując temat
    szerzej... A nie, to nie na publicu.

    > Pozdrowionka dla wszystkich od łodzianki

    Nie szkodzi ;-) Bóg zapłać i nawzajem.

    Pozdr,
    Swiety Jimmie, Łódź

  • 18. Data: 2009-09-04 06:05:20
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Swiety Jimmie" <j...@m...org> wrote in message

    > Było nie wyjeżdżać na weekend,
    > (...to byś zaznał jazdy enduro na szosowej kozie :-P)
    > http://rogal.riders.pl/photo/300809.html

    O! Rogal ma Tygrysa w leasingu. Gratulacje. Swietna koza, duzo umie.

    weFAQ&v=qvj

  • 19. Data: 2009-09-04 06:57:02
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 3 Wrz, 22:31, "Swiety Jimmie" <j...@m...org> wrote:
> [...]
    > kilometrów ;-)

    > W Łodzi grupy nie znajdziesz. Tu są same indywidua ;-) A traktując temat

    Hey Jimmy:)
    Przyznaję racje, większość to indywidua ...i może jeśli będziemy mieć
    okazję się zobaczyć to pogadamy. Na chwilę obecną w gre wchodzą wypady
    w granicach PL dalej się nie ruszam, muszę sie troszkę pierw
    rozjeździć:)
    Skuszę się chyba na ten rajd Falkowski.
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-09-04 07:00:08
    Od: Nico <b...@f...pl>

    On 3 Wrz, 11:46, Siwa <p...@i...pl> wrote:

> [...]
    > 250 - (dlatego przewrotnie użyłam słowa "cyklistka" :)) bo to w
    > zasadzie rower z silnikiem:) . Nie chciałabym aby grupa miała tzw

    Nie martw sie na zapas. grono raczej kameralne - dwa sprzety i Ty.
    Myślę, że warto wziąc udział w Rajdzie. O ogonek zadbamy ))))
    pozdrawiam
    Nico
    NTV700VA