  • 1. Data: 2009-09-02 18:07:18
    Temat: ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)
    Od: Karolina <k...@i...pl>

    Od jakiegoś czasu podążam (głównie) łódzkimi drogami. Jestem przyznaje
    niedoświadczoną cyklistką i brakuje mi odwagi aby wybrać się samej
    gdzieś dalej. i obecnie poszukuję "grupy wsparcia" :)))
    Pozdrowionka dla wszystkich od łodzianki

  • 2. Data: 2009-09-02 18:29:33
    Temat: Re: ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)
    Od: Tekus <t...@t...com>

    Karolina pisze:
> [...]
    > gdzieś dalej. i obecnie poszukuję "grupy wsparcia" :)))
    > Pozdrowionka dla wszystkich od łodzianki
    A czym śmigasz po Łodzi? Przypadkiem nie czarną bmką?

    --
    Tekus

  • 3. Data: 2009-09-02 18:33:04
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tekus" <t...@t...com> napisał w wiadomości
    > A czym śmigasz po Łodzi? Przypadkiem nie czarną bmką?

    Rower BMW?

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2009-09-02 18:39:13
    Od: Karolina <k...@i...pl>

    On 2 Wrz, 20:33, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tekus" <t...@t...com> napisał w
    wiadomościnews:h7m2m6$jvm$1@node1.news.atman.pl...

    > Rower BMW?
    >
    > --
    > Grzybol

    Czarną Kawą...dla ścisłości:)

  • 5. Data: 2009-09-02 18:47:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Karolina" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czarną Kawą...dla ścisłości:)

    To nie znam takiego rowera... :-)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2009-09-02 18:53:48
    Od: Tekus <t...@t...com>

    Grzybol pisze:

    > To nie znam takiego rowera... :-)

    Czarną to ja tylko rano do śniadnia :)
    --
    Tekus

  • 7. Data: 2009-09-02 23:17:28
    Od: z...@p...onet.pl

    > Rower BMW?

    http://www.wollaston.co.uk/shop/index.php/cPath/34

    ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 8. Data: 2009-09-03 06:30:32
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

    > Rower BMW?

    A widzisz wasc zdziwil bys sie ale produkuja, znaczy naklejaja nalepkie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-09-03 06:46:36
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    > "Grzybol" <g...@w...pl> wrote
    > A widzisz wasc zdziwil bys sie ale produkuja, znaczy naklejaja nalepkie.

    A no to siem zdziwiłem:-)

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2009-09-03 07:46:25
    Od: Nico <b...@f...pl>

    On 2 Wrz, 20:29, Tekus <t...@t...com> wrote:
    > Karolina pisze:> Od jakiegoś czasu podążam (głównie) łódzkimi drogami. Jestem
    przyznaje

    > A czym śmigasz po Łodzi? Przypadkiem nie czarną bmką?
    >
    > --
    > Tekus

    Polecem Ci wybrać się na rajd Felkowski - super ludzie - super zabawa
    25-27 wresień 2009 http://www.felkowisko.riders.pl/
    Trasa tym razem 100 km w jedną i 100 nazad.
    NIezawiedziesz się !!!
    pozdrawiam