eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLM317L (wersja 100mA w małej obudowie TO92) producent ST - zakup gdzie?Re: LM317L (wersja 100mA w małej obudowie TO92) producent ST - zakup gdzie?
    Date: Thu, 18 Jun 2015 16:31:38 +0200
    From: szod <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: LM317L (wersja 100mA w małej obudowie TO92) producent ST - zakup gdzie?

    W dniu 18-06-2015 o 14:19, jedrek pisze:

    > Sensowna cena za 1szt to <=1zł brutto, kilkanaście sztuk mnie interesuje
    > więc żadne hurtowe ilości. Oczywiście wysyłka też w jakiejś normalnej
    > cenie a nie kurier za 30zł do kilkunastu sztuk, normalni wysyłają taką
    > drobnicę listem za 9zł góra.

    Nie przesadzaj. Weź takie TME. Te stabilizatory mają z trzech firm
    (TEXAS, ST, FAIRCHILD, ON). Przesyłka od nich to nie 30PLN, tylko 12,90
    netto. Jak chcesz części które są naprawdę konkretnej firmy, to nie
    szukaj po napisach na nich. Tam można napisać wszystko. Szukaj w
    lepszych sklepach. Ale te zazwyczaj za 5PLN to Ci nie wyślą. Coś za coś.