  • Data: 2010-05-17 08:45:14
    Temat: Re: LIM
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 16 May 2010 02:02:37 +0200, Ślązak <s...@k...org.pl>
    wrote:

    >To było OIDP na jakimś moście. Mam fotki z tego zajścia. Co akurat dokładnie
    >przecięli tego nie wiem, widać było pocięte kable miedziane i szklane. Fakt
    >faktem, że wtedy też mocny fakap w sieci był.

    Wystarczy zeby budowlańcy w plany nie spojrzeli przy robocie albo nie
    stał kierownik budowy i patrzył gdzie koparka jedzie. W Warszawie -
    jeśłi chodzi o kableki czy światłowody - to norma. Przy czym trafić w
    kabelek czy światłowód to dośc prosto bo tego dużo a i plany bywają
    mało aktualne. Ale trafić w magistralę wodociągową czy gazową to niby
    problem a jednak co jakiś czas się zdarza. ;-) Gadąłem parę dni temu z
    facetem który nadzoruje roboty ziemne na rogu Twardej i Grzybowskiej
    rzut beretem od centrali Tepsy i mówił mi że mają stały kontakt bo
    plany planami a życie życiem i rózne kableki których nei ma na
    planach przy kopaniu wychodza na wierzch.

    Zdrówko