  • Data: 2009-11-26 14:43:12
    Temat: Re: LG GSA-4163B i DVD+R DL
    Od: Piotr Podsiadły <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OMSON pisze:

    >> ...dwustronnych
    >
    > oczywiście chodziło o dwuwarstwowe ;)

    Wypaliłem kilka RICOH-ów i chyba EMTEC-a jakiegos, ale to DVD-Video
    było, wszystkie się odtwarzają, skanów nie robiłem. Ale to ze 2 lata
    temu było. Ja swoje LG odesłałem na emeryturę, bo co raz więcej płyt
    można było wypalić tylko na minimalnej prędkości. Wymieniłem na
    nagrywarkę, która ma prędkość x20. Przynajmniej jestem w stanie wypalać
    płyty x8 niezależnie od tego jakiej płyty użyję ...

    Jeśli chcesz jakieś skany z płyt to pisz, postaram się je wykonać.

    Pozdrawiam
    PJP