  • Data: 2024-04-18 18:13:47
    Temat: Re: LEDówki i korki?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2024 o 20:18, Piotr Gałka pisze:

    > Według mnie zmiana źródła energii napędzającej coś nie musi skutkować
    > zmianą głównego słowa.
    > Rower napędzany takim czy innym źródłem energii nadal może być rowerem ...

    Nie może bo polska definicja 'roweru' to 'pojazd napędzany siłą mięśni'.
    Trzeba by najpierw tę definicję zmienić, inaczej zawsze wyjdzie, że
    rower napędzany elektrycznie po prostu nie jest rowerem. A mamy jeszcze
    skuter i zwykle tak mówimy o rowerach z napędem elektrycznym. I tylko
    nie mówimy tak o rowerach wspomaganych elektrycznie co i tak wydaje się
    wątpliwe.