  • 1. Data: 2012-04-04 12:54:58
    Temat: LED-y a strobo?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    skoro ledy maja czas "rozpalania" krotszy to
    lepiej sie nadaja do stroboskopu?
    a jesli nie myle sie to czym najlepiej je "przerywac"?
    --
    sowa czyHa

  • 2. Data: 2012-04-04 13:05:53
    Temat: Re: LED-y a strobo?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 12:54 PM, sowa wrote:
    > witam,
    > skoro ledy maja czas "rozpalania" krotszy to
    > lepiej sie nadaja do stroboskopu?
    > a jesli nie myle sie to czym najlepiej je "przerywac"?

    Moszna zrobić na ledach, nawet coponiektórzy robią lampy do ustawiania
    zapłonu na ledach. A przerywanie możesz zrobić np. na NE555. Poszukaj
    też na sklep.avt.com.pl może mają coś gotowego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-04 13:10:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 01:05 PM, AZ wrote:

    > Moszna zrobić na ledach, nawet coponiektórzy robią lampy do ustawiania
    > zapłonu na ledach. A przerywanie możesz zrobić np. na NE555. Poszukaj
    > też na sklep.avt.com.pl może mają coś gotowego.

    Tu masz gotowca:
    http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=JUI5mlqQ2
    go
    http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotatio
    n_660305&feature=iv&src_vid=JUI5mlqQ2go&v=KUCkqfw-eA
    8

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-04-04 13:15:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 01:10 PM, AZ wrote:

> [...]
    go
    > http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotatio
    n_660305&feature=iv&src_vid=JUI5mlqQ2go&v=KUCkqfw-eA

    O i przypomniało mi się, że doktorski w FJR miał też:
    http://www.youtube.com/watch?v=iSeJXnmx7dI

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-04-04 13:29:28
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012;)-04-04 13:15, AZ pisze:

    > Moszna zrobić na ledach, nawet coponiektórzy robią lampy do ustawiania
    > zapłonu na ledach. A przerywanie możesz zrobić np. na NE555.

    gotowy chce,
    ale dzieki

    > też na sklep.avt.com.pl może mają coś gotowego.

    pan co z nim konwersowalem to nie wiem czy cos w zyciu sprzedal...
    kompetencje ponizej ... wszystkiego, moze pozniej zadzwonie ;)

    go
    n_660305&feature=iv&src_vid=JUI5mlqQ2go&v=KUCkqfw-eA
    8

    no chyba mnie przeceniasz...;)
    z tem schematem... ja chce taki ladny, gotowy, w pudeleczku :D

    > O i przypomniało mi się, że doktorski w FJR miał też:
    > http://www.youtube.com/watch?v=iSeJXnmx7dI

    i owszem, pamietam, ale to calosc chyba byla,
    a ja swiatelko mam i osobno sterownika szukam...
    na razie znalazlem w Jeleniej za 100pln:( (z protech-micro.pl)

    --
    sowa czyHa

  • 6. Data: 2012-04-04 13:32:19
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 04.04.2012 13:29, sowa wrote:

    > pan co z nim konwersowalem to nie wiem czy cos w zyciu sprzedal...
    > kompetencje ponizej ... wszystkiego, moze pozniej zadzwonie ;)

    produkty avt sprzedaje wiele sklepów wiec poszukaj innego sprzedawcy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2012-04-04 13:39:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 01:29 PM, sowa wrote:

    > pan co z nim konwersowalem to nie wiem czy cos w zyciu sprzedal...
    > kompetencje ponizej ... wszystkiego, moze pozniej zadzwonie ;)

    Pewnie rozmawiałeś z tym dziadziem, ja nie wiem ale on tam chyba od
    odstraszania klientów jest. Zamiast siedzieć na emeryturze to poruszą
    się z prędkością 0,2m/s i trzeba 10 razy prosić o powtórzenie bo pod
    nosem coś mamrocze.

    > no chyba mnie przeceniasz...;)
    > z tem schematem... ja chce taki ladny, gotowy, w pudeleczku :D

    To wygodny jesteś ;-)

    > i owszem, pamietam, ale to calosc chyba byla,
    > a ja swiatelko mam i osobno sterownika szukam...
    > na razie znalazlem w Jeleniej za 100pln:( (z protech-micro.pl)

    No nie mów, że nie polutujesz 5 elementów i nie włożysz w pudełeczko?

    http://sklep.avt.pl/p/pl/482158/uklad+czasowy+-+zest
    aw+zmontowany+i+uruchomiony.html

    Też takie cuś jest ale trzeba by przekaźnik zastąpić czymś bo się szybko
    wykończy. No i czasy trochę za duże jak na strobo ale to można łatwo
    zmienić zamieniając potencjometr. Jak kcesz to mam w domu i mogę Ci za
    piwo oddać.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-04 13:49:35
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 13:39, AZ pisze:

    > No nie mów, że nie polutujesz 5 elementów i nie włożysz w pudełeczko?

    na stole w kuchni :)

    > http://sklep.avt.pl/p/pl/482158/uklad+czasowy+-+zest
    aw+zmontowany+i+uruchomiony.html

    > Też takie cuś jest ale trzeba by przekaźnik zastąpić czymś bo się szybko
    > wykończy. No i czasy trochę za duże jak na strobo

    czy dychy i kombinowac trzeba wciaz...
    a gdzie pudeleczko? ;)

    > Jak kcesz to mam w domu i mogę Ci za
    > piwo oddać.

    zawsze ten alkohol....

    aaaaa, nie wroc- piwo to nie alkohol :D

    --
    sowa czyHa

  • 9. Data: 2012-04-04 13:54:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 01:49 PM, sowa wrote:

    > czy dychy i kombinowac trzeba wciaz...
    > a gdzie pudeleczko? ;)

    Pudełeczko kosztuje czyzłote.

    > zawsze ten alkohol....
    >
    > aaaaa, nie wroc- piwo to nie alkohol :D

    Jeszcze trochę i zamiast "za piwo" będzie się mówić "za 2 litry wachy".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-04-04 15:01:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-04 13:54, AZ pisze:

    > Jeszcze trochę i zamiast "za piwo" będzie się mówić "za 2 litry wachy".

    Ale litr wachy juz kosztuje dwa piwa !
    A dokladniej to cenowo 1l Pb95=1l piwa. I nie ma tu mowyo tanim piwie z
    Lidla lub Stonki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!