  • 1. Data: 2012-04-03 16:00:59
    Temat: Wsk 125 Pomocy !
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Co moze sie dziac z moja wsk'a mam taki problem iskra jest a maszyna nie
    chce chodzic przed rozebraniem chodzila. Potem wymienilem cewke jak
    zrobilem ja bo tamta nie chodzila i mam problem bo nie chce chodzic a
    iskra jest paliwo jest co sie moze dziac?

  • 2. Data: 2012-04-03 20:17:51
    Temat: Re: Wsk 125 Pomocy !
    Od: "Heniek" <d...@b...pl>

    "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> wrote in message
    z.pl...
> [...]
    > zrobilem ja bo tamta nie chodzila i mam problem bo nie chce chodzic a
    > iskra jest paliwo jest co sie moze dziac?

    Wydaje mi się, że problem leży w przestawionym rozrządzie. Sprawdź czy
    znaczniki na zębatce wałka rozrządu i kole magnesowym pokrywają się z tymi w
    manualu.

  • 3. Data: 2012-04-03 20:38:00
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Heniek" napisał w wiadomości grup
    > Wydaje mi się, że problem leży w przestawionym rozrządzie.

    No co Ty! To by odpalil. A jakby bylo mocno przestawione to w ogole by
    silnik rozwalil.

    Przeciez kolega pisal:

    > Potem wymienilem cewke jak zrobilem ja bo tamta nie chodzila i

    Przeciez oczywiste jest, ze pewnie pozamienial kable na cylindrach. Jest
    iskra? Jest! Jest paliwo? Jest! Czyli zla kolejnosc zaplonu na cylindrach.

    ;) BPNMSP:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2012-04-03 20:45:18
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Heniek" <d...@b...pl>

    > Wydaje mi się, że problem leży w przestawionym rozrządzie.

    Uczył Marcin Marcina..

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2012-04-03 21:21:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-03 20:17, Heniek pisze:

    > Wydaje mi się, że problem leży w przestawionym rozrządzie. Sprawdź czy
    > znaczniki na zębatce wałka rozrządu i kole magnesowym pokrywają się z
    > tymi w manualu.

    O k...a Heniek ! Nie kompromituj sie !!

    Do watkotworcy: sprawdz ustawienie zaplonu. Pewnie pokreciles przy
    skladaniu silnika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-04-03 21:58:14
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > O k...a Heniek ! Nie kompromituj sie !!
    >
    > Do watkotworcy: sprawdz ustawienie zaplonu. Pewnie pokreciles przy
    > skladaniu silnika.

    I rozwarcie przerywacza w iskrowniku. Powinni być ok. 0,4 mm.
    JK.

  • 7. Data: 2012-04-04 08:30:11
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > I rozwarcie przerywacza w iskrowniku. Powinni być ok. 0,4 mm.
    > JK.

    Przy wymianie cewki stawiam na sciety klin na kole magnesowym :)

    Pzdr

  • 8. Data: 2012-04-04 16:46:01
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    dibos napisal

> [...]
    > zrobilem ja bo tamta nie chodzila i mam problem bo nie chce chodzic a
    > iskra jest paliwo jest co sie moze dziac?

    nic z tych rzeczy koledzy przyczyne juz znalazlem okazuje ze tulejka w
    gazniku sie wysunela i za mala dawka byla swieca lekko mokra zalana az sie
    leje z filtra a paliwa za malo w cylindrze juz wszystko jasne:) dzieki za
    porady zamykam temat :)

  • 9. Data: 2012-04-04 19:07:04
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "PanAdol" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]