  • 71. Data: 2009-06-24 05:34:30
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    >Sam w domu do komputera używam monitora CRT 17" Flatron, miałem kilka do
    >testów różnych monitorów (nawet z podświetlaniem LED 19" Acera), ale żaden
    >nie odtwarza tak naturalnie kolorów jak CRT (widać na zdjęciach).

    Jesli mowimy o low budzetowych monitorach LCD to zgoda.

  • 72. Data: 2009-06-24 05:54:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    > Jesli mowimy o low budzetowych monitorach LCD to zgoda.

    Cena do 700-800zł maksymalnie, więc nie wiem czy to takie low "budzet". :-)
    Miałem ostatnio na biurku w domu LG 22" panorama cena 620zł, model nie
    pamietam, ale nie podobał mi się obraz, to już wolę swojego Benq 19" (5:4),
    który mam w pracy. :-)

  • 73. Data: 2009-06-24 06:36:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nom wrote:

    > Cena do 700-800zł maksymalnie, więc nie wiem czy to takie low
    > "budzet". :-)

    no do 1000 to jest low budżet solidne monitory to sie od 2000 zaczynać
    mogą.

  • 74. Data: 2009-06-24 10:00:21
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Tue, 23 Jun 2009 18:25:58 +0200, Ghost wrote:

    > Mierzyc sie byc moze da (dajesz glowe?)

    Zerknij choć do Googli zanim coś takiego palniesz.

    > , ale przeczytaj jeszcze raz -
    > szczegolnie kawalek: "jednoznaczne przełożenie tej temperatury na
    > subiektywnie odbierany obraz". Innymi slowy czy istnieje jednoznaczna 100%,
    > zawsze zachodzaca zaleznosc mowiaca, iz czym zimniejsze podswietlenie tym
    > gorszy subiektywnie obraz.

    Czym zimniejsze podświetlenie tym obiektywnie zimniejszy obraz który
    _może_ się _komuś_ nie podobać, komuś innemu może sie nie podobać
    podświetlenie ciepłe.
    Dobrze że są ludzie którzy zwracają uwagę na takie "drobiazgi" bo czasy
    gdy jedyną słuszną temperaturą obrazu było 9000K już się skończyły.

    Z pozdrowieniami
    Dariuusz Zygmunt

  • 75. Data: 2009-06-24 10:02:35
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Tue, 23 Jun 2009 18:22:17 +0200, Ghost wrote:

    > Gdyby bylo pixel-pixel to nie bylby led-lcd, tylko led.

    A jak niby Samsung reklamuje swoje "cudo"??

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 76. Data: 2009-06-24 12:26:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Czym zimniejsze podświetlenie tym obiektywnie zimniejszy obraz który
    > _może_ się _komuś_ nie podobać, komuś innemu może sie nie podobać
    > podświetlenie ciepłe.

    I paczpan bez googli sie udalo.

  • 77. Data: 2009-06-25 08:31:26
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    >Cena do 700-800zł maksymalnie, więc nie wiem czy to takie low "budzet". :-)

    To jest najnizsza polka cenowa.
    Ja mialem na mysli panele od 2k w gore. Sporo w gore :)

  • 78. Data: 2009-06-25 15:23:09
    Od: "eddie" <z...@m...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    > <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości
    >
    > Nie zalapaleś żaluzji. Mowa konkretnie o tym, czy jest jednoznaczne
    > przełożenie tej temperatury na subiektywnie odbierany obraz.

    Oczywiście, że jest. Ja np. jednoznacznie nie lubię obrazu o zimnych
    barwach.

    e.

  • 79. Data: 2009-06-25 17:27:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "eddie" <z...@m...com> napisał w wiadomości
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    >>> w

    > Oczywiście, że jest. Ja np. jednoznacznie nie lubię obrazu o zimnych
    > barwach.

    Se zapal swieczki, pod TV.

  • 80. Data: 2009-06-25 19:03:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Se zapal swieczki, pod TV.

    Racja - będzie jaśniej niż od ledów

    --
    Mirek Ptak