  • 11. Data: 2009-06-20 10:49:12
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h1idhk$ds7$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Hej - po co się spierać na temat reklamy, chodzi przecież o sprzęt a nie
    > jego reklamę... :)

    No wiec wlasnie, koledzy zachowuja sie jakby byli w piaskownicy.

    Ty sobie po prostu zobacz oba tv w sklepie w akcji i sam wybierz.

  • 12. Data: 2009-06-20 12:27:41
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > OK :) widzę, że jesteś cięty na Samsunga.. Ta firma nie budzi we mnie
    > zaufania jednak chciałbym jakieś rzeczowe i konkretne argumenty :)

    to że 3/4 światowej produkcji paneli LCD pochodzi od nich i wykorzystuje je
    np Sony ? to że technologicznie w dziedzinie LCD są liderami od kilku lat ?

  • 13. Data: 2009-06-20 18:57:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > to że 3/4 światowej produkcji paneli LCD pochodzi od nich i wykorzystuje je
    > np Sony ? to że technologicznie w dziedzinie LCD są liderami od kilku lat ?

    Nie kłam. Nie produkują 3/4 ogółu paneli LCD, choć rzeczywiście jest
    liderem produkcji (ilość/jakość?) - następne jest LG i Sharp.
    To że wykorzystuje je Sony (ale tylko z fabryk join-venture) to akurat
    niekoniecznie zaleta (choć tu widać, że z Sharpem też się Sony wiąże:
    http://www.engadget.com/2008/02/26/sharp-and-sony-ti
    e-the-knot-on-lcd-hdtv-production/),
    liderami w technice też nie są - Sharp ma lepszą technologię chociażby.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 14. Data: 2009-06-20 19:07:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *Zbyszek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A co powiecie na temat zestawu kina domowego? Czy da się to sterować jednym
    > pilotem? Jakieś głośniki bezprzewodowe? Może jakaś firma ma własnie
    > opracowaną współpracę wszystkich komponentów... I wówczas warto wziąć
    > właśnie to? Ceny chyba podobne i jakość poszczególnych TV chyba też nie jest
    > bardzo odstająca jedna od drugiej...?
    > Może się powtarzam ale dzięki :)

    Da się sterować jednym pilotem bez problemu, ale do tego polecam kupić
    Logitecha Harmony (dowolny model), bo zabawa z pilotem od amplitunera
    (najczęściej) może zrazić do takiej koncepcji obsługi.
    Głośniki zdecydowanie przewodowe! Jak chcesz kable ukryć to kuj ściany :)
    Sprzęt jednej firmy nie jest oczywiście głupim pomysłem, ale jedyne
    marki jakie mi przychodzą do głowy to Pioneer (bardzo drogie, ale warte
    ceny plazmy), Panasonic i Philips. Lepiej kupić kino jednej marki, a
    głośniki i TV innej.
    Z Twoich propozycji TV oczywiście lepszym (dużo) wyborem będzie plazma
    Panasonica - Samsungi z podświetleniem LED przegrywają porównanie nawet
    z bliźniaczymi Samsungami podświetlanymi klasycznie lampami -
    przegrywają niższym kontrastem (rzeczywistym - nie daj się wkręcić w
    kontrast dynamiczny), jasnością i zimnymi kolorami.
    Jeśli byś jednak chciał kupić LCD to polecam Sharpa.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2009-06-20 19:59:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    >
    > Sharp ma lepszą technologię chociażby.

    Zalezy czyimi oczyma weryfikowana.

  • 16. Data: 2009-06-20 20:02:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Samsungami podświetlanymi klasycznie lampami - przegrywają niższym
    > kontrastem (rzeczywistym - nie daj się wkręcić w kontrast dynamiczny),

    Tyle, ze w klasycznych LCD tez podaja wartosc dynamiczna.

    > jasnością i zimnymi kolorami.

    Sugerujesz, ze w LCD stosowane sa lampy zarowe?

  • 17. Data: 2009-06-21 04:33:45
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota 20 czerwiec 2009 12:20, Zbyszek wyraził następujacą opinię:

    > ... szerszy będzie bardziej odstawał os ściany :) aż 3-4 cm więcej :)) ...

    > OK :) widzę, że jesteś cięty na Samsunga..

    Eeee tam, nic nie mam do Samsunga, a jeśli chodzi konkretnie o "LED TV" to
    jedyne zastrzeżenie jakie mam dotyczy rzeczywiście sposobu reklamy - bo
    podświetlenie diodami jakie zastosowano w tym TV w żaden sposób nie wpływa
    na jakość obrazu a reklama to właśnie sugeruje. Więc tak naprawdę kupując
    "LED TV" zamiast normalnego Samsunga płaci się ok. 1000zł {może teraz już
    mniej} za te 3-4 cm :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 18. Data: 2009-06-21 09:21:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:h1kd7a$tp$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > podświetlenie diodami jakie zastosowano w tym TV w żaden sposób nie wpływa
    > na jakość obrazu a reklama to właśnie sugeruje.

    Wplywa.

  • 19. Data: 2009-06-21 10:12:27
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Zbyszek" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    > to że 3/4 światowej produkcji paneli LCD pochodzi od nich i wykorzystuje je
    > np Sony ? to że technologicznie w dziedzinie LCD są liderami od kilku lat ?

    bzdura, nie sa liderem produkcji paneli.
    kilka monitorow samsung mam w pracy z matryca lg-philips,
    a tv sony maja swoje matryce

    --
    Pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome 2.22 Compiz-fusion

  • 20. Data: 2009-06-21 10:42:57
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 21 Jun 2009 12:12:27 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >bzdura, nie sa liderem produkcji paneli.

    O, a kto jest?

    >kilka monitorow samsung mam w pracy z matryca lg-philips,
    >a tv sony maja swoje matryce

    I w czyjej fabryce robią te "swoje" matryce?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com