  • Data: 2012-01-17 15:57:05
    Temat: Re: LED 230V
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Zgadza się. Ma się wtedy zgodne sygnały błędnika i wzroku. Prowadzenie
    > samochodu dodatkowo zwiększa koncetrację i odwraca uwagę od ewentualnych
    > nieprzyjemności.

    Podejrzewam, że dużą rolę odgrywa tu również sprzężenie zwrotne.
    Samochód jest przedłużaczem. Nie, nie tego, co wszyscy myślą.
    Prowadząc wzdłuż drogi nie zdajemy sobie sprawy, w którą stronę
    w danym momencie kręcimy kierownicą. Maszyna jest wprzęgnięta
    w cały ruchowy serwomechanizm, mózg odnosi wrażenie, że wszystko
    jest pod kontrolą, tak jak przy poruszaniu się na własnych nogach.

    > Od aviomariny lepszy jest scopdex, kombinacja skopolaminy i
    > dextroamfetaminy. Niestety speed nie jest w wolnym handlu dostępny ;-).

    Wręcz przeciwnie -- jest tylko w wolnym, bez pieczątek, enefzetów,
    klasyfikacji refundacji itp.

    A mniał bumagę na to, że to przyzwoite?

    Jarek

    --
    Představte si, že jste mi strčil prst do zadku. Já mám prst v zadku,
    vy máte prst v zadku, ale já jsem na tom relativně líp.