  • 71. Data: 2010-12-07 23:10:42
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Poszukaj w necie informacji o cloudingu. To jest negatywne zjawisko, które
    > mają tylko LED-y.

    a ten Pan sobie clouding w LCD świetlówkowym "wydumał" czy Ty go też
    widzisz na fotce?

  • 72. Data: 2010-12-07 23:21:43
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a ten Pan sobie clouding w LCD świetlówkowym "wydumał" czy Ty go też
    > widzisz na fotce?
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1616924.html

    Hmm dziwne. Pierwszy raz widzę coś o cloudingu w LCD :) Aż sprawdziłem na
    swoim LCD. a nawet na dwóch. Nic takiego nie zauważyłem. Ale może i gdzieś
    tam jest.

  • 73. Data: 2010-12-07 23:23:23
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a ten Pan sobie clouding w LCD świetlówkowym "wydumał" czy Ty go też
    > widzisz na fotce?
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1616924.html

    Nie wiem, czy to nie jakaś ściema jest, bo dokładnie TO SAMO zdjęcie
    spotkałem na kilku stronach poświęconych cloudingowi w LED-ach.
    Po za tym świetlówki może dały by nierównomierne podświetlenie, ale raczej w
    formie poziomych pasów, a nie takich fraktali.

  • 74. Data: 2010-12-07 23:37:01
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 8 grudnia 2010 00:09, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    A napisałem że to w zł? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 75. Data: 2010-12-08 00:17:27
    Od: Norbert <n...@M...com>

    OK. To może wróćmy do meritum.
    Plazmy sobie odpuszczam bo jednak ciut nadal mnie odstrasza jak widze na
    tabliczce 390W. Wiem , wiem... nie ciągłej ale jest i te 30% wiecej
    pradu to jednak poki co dla mojej sytuacji finansowej nie do przyjecia.
    Pozostaje nam więc jakiś TV LCD lub LED ( z krawedziowym ledem jak sie
    domyslam ) w cenie powiedzmy do 2300zł. To taki maks.
    42" lub 46" ale pewnie o 46 mozna zapomniec.
    Więc który wybrać z tych:
    LG 42LE4500
    LG 42LD550
    LG 42LD565

    Mile widziane jakieś porownanie za i przeciw.
    A może coś zaproponujecie co przebije te TV w podanej granicy cenowej?
    Musi być eurozłącze bo poki co mam jeszcze dekoder tnk. ( w planach
    zmiana na wersje HD), im więcej HDMI tym lepiej jak wiadomo, USB mile
    widziane ale to nie warunek, FullHD, gniazdo podlaczenia PC , obraz jak
    zyleta :-P

    Doradzcie bo na zakup mam niewiele czasu , chce byc zadowolony :-)

  • 76. Data: 2010-12-08 00:54:17
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:idmj53$vft$...@m...internetia.pl,
    Norbert <n...@M...com> nastukał:
> [...]
    > na tabliczce 390W. Wiem , wiem... nie ciągłej ale jest i te 30% wiecej
    > pradu to jednak poki co dla mojej sytuacji finansowej nie do

    moja plazma jak wyłacze oszczędzanie energii to bierze 420W ale wtedy z 2-3
    metrów wypala soczewki, tak mocno świeci. mam włączone maksymalne
    oszczędzanie i moc pobierana w zalezności od tresci waha się od kilku watów
    do 140. więc nie ma co przesadzać z tą prądożernością

    --
    VSS

  • 77. Data: 2010-12-08 07:53:30
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości

> [...]
    > na wersje HD), im więcej HDMI tym lepiej jak wiadomo, USB mile widziane
    > ale to nie warunek, FullHD, gniazdo podlaczenia PC , obraz jak zyleta :-P

    Jak już koniecznie LG, to 42LD650.Do kupienia już od 2100zł
    Ja jednak bym polecał Samsunga LE40C650. Ma to samo, co ten LG, ale jak już
    pisałem - Samsung oferuje więcej w telewizji internetowej.
    I chyba jednak więcej formatów audio i video odtwarza.droższy o około 300zł.

  • 78. Data: 2010-12-08 08:13:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tabliczce 390W. Wiem , wiem... nie ciągłej ale jest i te 30% wiecej pradu
    > to jednak poki co dla mojej sytuacji finansowej nie do przyjecia.

    Kupujesz tv za kilka tys i szczypiesz się kilkunastoma złotymi miesięcznie?

  • 79. Data: 2010-12-08 08:43:59
    Od: PaPi <...@...3>

    > Posiadam Samsunga LE40C650. LCD 40 cali. Jestem bardziej, niż zadowolony.
    > Jakość obrazu SD jak na LCD bardzo dobra.
    > Obraz HD powala na kolana.

    Jak juz z nich wstaniesz, przejdz sie do kogos z plazma panasonica albo
    z porzadnym LCDikiem (takim za ~ 2x tyle co ten Samsung).
    Popatrz na czarny kolor i wroc do Twojego TV.

  • 80. Data: 2010-12-08 08:45:37
    Od: PaPi <...@...3>

    > Dziwna herezja :)
    > Gdzieś kiedyś wyczytałem, że przelicznik jest prosty - jeden metr = 10 cali

    Ten "przelicznik" dotyczyl telewizji analogowej.
    Dla sygnalu HD to bzdura. Ogladajac 40 cali z 4 metrow nie dostrzezesz
    roznic pomiedzy sygnalem SD a HD.