  • 81. Data: 2010-12-08 08:53:28
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: PaPi <...@...3>

    > He. Miałem rację. Mało wiesz...

    Matryce dobrych (i drogich) monitorow komputerowych oparte na S-IPS jako
    tako oddaja czern choc tez zdarzaja sie na jadnolitym czarnym jasniejsze
    miejsca.
    Ale takie monitory kosztuja za 24 cale 3kzl.
    W TV LCD masz praktycznie tylko matryce TN a tam nie ma mozliwosci
    uzyskania czarnej czerni.
    Mozna do tego dazych w sposob "programowy" czyli de facto podbijajac
    kontrast ale nigdy nie bedzie to prawdziwa czern.

  • 82. Data: 2010-12-08 09:04:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Ten "przelicznik" dotyczyl telewizji analogowej.
    > Dla sygnalu HD to bzdura. Ogladajac 40 cali z 4 metrow nie dostrzezesz
    > roznic pomiedzy sygnalem SD a HD.

    Bzdura.
    Dostrzegam nawet na 32 cali oglądanym z 3 metrów.

  • 83. Data: 2010-12-08 09:10:15
    Od: PaPi <...@...3>

    > Bzdura.
    > Dostrzegam nawet na 32 cali oglądanym z 3 metrów.

    Zatem jestes sokolem.
    Dla normalnych ludzi obowiazuje ta tabela :
    http://patrz.pl/zdjecia/hdtv

  • 84. Data: 2010-12-08 09:38:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 23:36, ToMasz pisze:
    > To może inaczej, który z dostępnych telewizorów, niezależnie od
    > technologii, (pow. 37" i ponizej 2kzł) będzie najtrwalszy?

    to się okaże całkiem niedługo.
    zapomniałeś dodać, że nikomu nie zależy teraz na bezawaryjnej
    pracy przez wiele lat, tylko najlepiej jakby się zepsuł
    niedługo po gwarancji.
    rynek wymusza niskie ceny, a fabrykom zależy na ilości sprzedanych
    egzemplarzy. Padnie, a Ty idziesz po nowy.

    > PS mój pierwszy TV, 21' marki gretz, (na częsciach nokia) bedzia miał z
    > koncem tego roku, 22 lata bezawaryjnej pracy!

    to prehistoria.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 85. Data: 2010-12-08 09:43:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zatem jestes sokolem.

    Nie - po prostu Ty mylisz to co masz w tej tabelce, czyli dostrzeżenie
    WSZYSTKICH szczegółów, z samym faktem istnienia różnicy.
    Żeby było śmieszniej, ja nie mam matrycy HD wcale, ale i tak widzę ogromną
    różnicę między programami HD i SD.

  • 86. Data: 2010-12-08 09:53:29
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-08 10:43, Cavallino pisze:

> [...]
    > Żeby było śmieszniej, ja nie mam matrycy HD wcale, ale i tak widzę
    > ogromną różnicę między programami HD i SD.

    Zależy też jakie źródło SD, bo trudno porównywać np transpondery polsatu
    na których napakowali maksymalną ilość programów chociażby do jakości
    kanałów niemieckich czy włoskich SD.

  • 87. Data: 2010-12-08 10:00:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy też jakie źródło SD

    Choćby Canal+ Sport i Canal+ Sport HD.
    Na tym pierwszym podczas meczu widzę zieloną płytę, na tym drugim każdą
    kępkę trawy.
    Im sygnał HD lepszy, tym różnica bardziej znacząca - np. przy HD z
    Premiership.

  • 88. Data: 2010-12-08 10:02:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > Żeby było śmieszniej, ja nie mam matrycy HD wcale, ale i tak widzę
    > ogromną różnicę między programami HD i SD.

    rzecz dyskusyjna. ja też widzę różnice, ale można
    podstawić dobry kanał sd i byle jaki hd,
    postawić klienta z ulicy i nie kapnie się ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 89. Data: 2010-12-08 10:08:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > rzecz dyskusyjna. ja też widzę różnice, ale można
    > podstawić dobry kanał sd i byle jaki hd,
    > postawić klienta z ulicy i nie kapnie się ;-)

    Kapnie się.
    Zakładając że TVP HD na dvb-t jest bylejakim HD, a ZDF, ARD i inne
    niemieckie programy na których leciał Mundial dobrym SD, to nadal różnica w
    obrazie była zasadnicza.

  • 90. Data: 2010-12-08 10:43:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-08 09:53, *PaPi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > W TV LCD masz praktycznie tylko matryce TN a tam nie ma mozliwosci
    > uzyskania czarnej czerni.

    Ja Cię proszę - zweryfikuj swoje informacje.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l