  • 51. Data: 2010-12-07 21:48:01
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: Norbert <n...@M...com>

    f napisał(a):

    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > Niszczy , bo mały ekran i źle widać
    > Do TV HD wyraźnie oglądanej z 6m potrzebowałbyś ekran o takiej przekatnej
    > Ekrany 40'' nalezy oglądać z metra

    Nie bardzo rozumiem Twoja wypowiedz.
    Niszczy bo mały ekran... to teraz na 21" to pikus?
    Jak kupie 42" to z 6 metrow ogladac bede ja z wyrka , jak w dzien to z 4
    metrow z fotela, a dziecko ma swoj fotelik mobilny wiec bedzie ogladalo
    z okolo 2 metrow pewnie , teraz tak oglada ale to 21".
    40" z metra? Chyba jakas pomylka albo nie masz miarki w oczach i nie
    wiesz ile to metr.

  • 52. Data: 2010-12-07 22:13:23
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości

    > _ plazma panasonic dużo osób zadowolonych
    > - LCd Samsung seria 6, odtwarza przy okazji filmy z mkv z usb

    Posiadam Samsunga LE40C650. LCD 40 cali. Jestem bardziej, niż zadowolony.
    Jakość obrazu SD jak na LCD bardzo dobra.
    Obraz HD powala na kolana.
    Telewizor ma dwa wejścia USB, z których odtwarza filmy z pendriva, lub
    zewnętrznego twardego dysku.
    Lista odtwarzanych formatów jest dłuższa, niż w niejednym konkurenyjnym
    produkcie cała instrukcja obsługi :)
    Co najważniejsze - odtwarza mkv i Divx HD. Również z napisami.

    Posiada łącze sieciowe. Można podłączyć do USB adapter WiFi. Niestety tylko
    Samsunga w cenie około 200zł.
    Ja mam podłączony kablem do routera. Odtwarza filmy/programy/muzykę z
    internetu (działa to rewelacyjnie), ale również - po zainstalowaniu na
    komputerze specjalnego programu.serwera - odtwarza filmy/muzykę/zdjęcia
    prosto z dysku komputera. I to też działa rewelacyjnie. Co ciekawe -
    w czasie, gdy telewizor odtwarza film z dysku komputera - można na
    komputerze na przykład włączyć grę, i nic niczemu nie przeszkadza.
    Po za tym telewizor ma WYJŚCIE optyczne dźwięku, i odtwarza przez nie dźwięk
    w Dolby Digital, Prologic II, i DTS. A to oznacza, że jak masz
    dobre kino domowe, to filmy odtwarzane z USB, czy przez sieć możesz puścić
    na kino, i będziesz się cieszył wszystkimi efektami dźwięku 3D.

  • 53. Data: 2010-12-07 22:18:22
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "f" napisał w wiadomości news:idm5mj$2m6$1@news.onet.pl...

    > Niszczy , bo mały ekran i źle widać
    > Do TV HD wyraźnie oglądanej z 6m potrzebowałbyś ekran o takiej przekatnej
    > Ekrany 40'' nalezy oglądać z metra

    Dziwna herezja :)
    Gdzieś kiedyś wyczytałem, że przelicznik jest prosty - jeden metr = 10 cali
    (oczywiście w przybliżeniu), czyli 40 cali powinno się oglądać z 4 metrów.
    I u mnie to się sprawdza. Mam spory pokój. 5.5x.5.5 metra. Przedtem miałem
    LCD 32 cale i był za mały. Teraz mam 40 caly, i jest idealnie.

  • 54. Data: 2010-12-07 22:23:04
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Skoro plazma jje tle prądu to chyba ją odpuszcze.
    > LED drogie wiec pewnie pozostanie mi LCD jesli przepasc cenowa bedzie duza
    > a pewnie bedzie.

    Przede wszystkim nie wiem, kto powiedział, że LED są lepsze od LCD.
    Jedyna ich przewaga, to mniejsza prądożerność. Po za tym są nawet gorsze.
    Poszukaj w necie informacji o cloudingu. To jest negatywne zjawisko, które
    mają tylko LED-y.

  • 55. Data: 2010-12-07 22:27:14
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości

    > Sprzedawcy mowia w sklepach ze LG nie odbiega od samsunga a w tej samej
    > cenie mozna dostac ciut lepiej wyposazony tv w LG. Poza tym serwis
    > samsunga wedlug nich jest do kitu i tu LG wyglada duzo lepiej.
    > Pisze co mi powiedzieli. Nie w jednym ale w okolo 5 sklepach.

    LG serii 650 jest prawie identyczny jak Samsung serii 650 (w ramach
    konkurencji nawet oznaczenia mają podobne).
    Są dwie różnice - LG nie robi 40 cali, tylko 42, a Samsung nie robi 42 cali,
    tylko 40 - to pierwsza różnica.
    Druga jest w telewizji Internetowej. Samsung udostępnia więcej serwisów w
    Internet@TV niż LG.
    Po za tym samsung wypuścił SDK do obsługi internetu. A top oznacza, że
    niedługo będą powstawać programy tworzone przez użytkowników.
    Jeden już nawet powstał. Polski.

  • 56. Data: 2010-12-07 22:28:22
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Ajgor <n...@...pl> napisał(a)
    >[...]
    > Po za tym telewizor ma WYJ?CIE optyczne d 1/4 wieku, i odtwarza przez nie d 1/4
    wiek
    > w Dolby Digital, Prologic II, i DTS. A to oznacza, ?e jak masz
    > dobre kino domowe, to filmy odtwarzane z USB, czy przez sieae mo?esz pu?ciae
    > na kino, i bedziesz sie cieszy? wszystkimi efektami d 1/4 wieku 3D.

    Jedno sprostowanie. _Nie_ odtwarza dźwięku DTS, i _nie_ wypuszcza
    takiego sygnału na złącze optyczne.

    I jedno wyjaśnienie spraw siesiowych. Potrafi podłączyć się do serwera
    DLNA - to ten program, który uruchamia się na komputerze, ale dużo
    wygodniej jest podmontować sobie udział sieciowy (NFS/Samba), wymaga to
    odrobiny wiedzy o LAN/Linuksie itp.

    --
    Tomek

  • 57. Data: 2010-12-07 22:30:11
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek, 7 grudnia 2010 11:49, Robert_J wyraził następujacą opinię:

    > Raczej 60-120 kWh :-). Akurat dokładnie policzyłem koszt kWh
    > w szczecińskiej ENEI, wychodzi 0,50 zł (dokładnie jakieś
    > 0,49... coś tam) bez abonamentu, tylko koszt kWh. Potrzebne

    ?? No coś Ty? U mnie w Stargardzie ENEA bierze "równo" 0,4047 zł za kWh.
    Nie myślałem że takie duże różnice są u tego samego dostawcy.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 58. Data: 2010-12-07 22:31:30
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > No to powinni mi polecic samsunga a nie LG ktore tez bylo taniej akurat bo
    > promocja. Ogolnie na polkach widzialem ze taki sam tv w wersji samsung byl
    > drozszy o kilkaset zł.

    W takim przypadku nie kupuje się w sklepie. Ja swojego Samsunga widziałem w
    Media Ekspercie za 2999, w Media Markcie za 3333,
    a kupiłem w sklepie internetowym za 2366 :) Z dostawą kurierem do domu.

    > Moze... moze LG sie poprawilo. Wspominano mi tez ze thompson sie ponoc
    > niedlugo wybije bo technologicznie robia coraz lepiej.

    Nigdy, ale to NIGDY nie słuchaj sprzedawcy w sklepie. Nigdy od nich nie
    usłyszysz prawdy. Wiesz, jak to działa?
    Jedzie sobie przedstawiciel LG (lub innej firmy, bo wszystkie tak działają)
    po sklepach, i oferuje sprzedawcom ekstra premię za sprzedaż ich produktów.
    I od tej chwili sprzedawcy będą chwalić LG jak lekarstwa na raka.

  • 59. Data: 2010-12-07 22:36:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pawell32 pisze:

    > co ma Ci wyjaśnić jak to wyzsane z palca

    To może inaczej, który z dostępnych telewizorów, niezależnie od
    technologii, (pow. 37" i ponizej 2kzł) będzie najtrwalszy?

    ToMasz

    PS mój pierwszy TV, 21' marki gretz, (na częsciach nokia) bedzia miał z
    koncem tego roku, 22 lata bezawaryjnej pracy!

  • 60. Data: 2010-12-07 22:38:41
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości

    > ale jak plazma wyświetla czarny obraz to jest czarny i zużywa mniej
    > prądu niż LCD. W tym czasie LCD "wali" tak samo świetlówkami - czy jasno
    > czy ciemno, a czarny kolor jest ciemnoczerwono brązowy? Czy są TV LCD
    > pva, ips?

    Chyba niewiele wiesz o nowych LCD, prawda? :)
    W moim Samsungu nie tylko mam regulację głębii czerni, ale również regulację
    balansu bieli (i kolorów RGB).
    Bez większego problemu osiągam pełną czerń jak w plaźmie.