  • 101. Data: 2010-12-08 16:55:47
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Robert_J napisał(a):

    > To ile Ty masz lat? Z kontekstu wynika że były już takie "akcje" co
    > najmniej praę razy ;-)))

    Kontekstu?
    Do tej pory zmienialem tv dwa razy. Średnio co 10 lat. CRT
    Więc raczej jestem pełnoletni :-)

  • 102. Data: 2010-12-08 17:00:18
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Robert_J napisał(a):

    > Problemem dla Ciebie jest zwiększenie rachunku o jakieś 20-30 zł, a nie
    > płaczesz że musisz płacić jakiemuś operatorowi zapewne dużo więcej? Bo
    > sądzę że masz jakąś Cyfrę, Polsacik czy może TVK :-). Może zmień sobie
    > pakiet na trochę niższy i pokryjesz zwyżkę rachuków za prąd? Zwłaszcza
    > że, jak sam napisałeś, "Dzieckosie nie wlepia , pooglada 10 minut i wraa
    > do zabawek"... W takim razie zmiana pakietu na tańszy będzie chyba
    > dobrym rozwiązaniem :-)

    Tu Cie zdziwie.
    Mam TNK i nie place nic bo narazie mi platne kanaly nie potrzebne ,
    zwlaszcza ze za jakis czas po zakupie TV mam zamiar zakupic dekoder HD TNK.
    Więc nie mam pakietu. Żona oglada TNK, ja wieczorami się czasem dorwe i
    obejrze jakiś film na DVD zassany z sieci. Dziecko tez bajki na DVD
    powiedzmy 30 minut dziennie.
    Poza tym, widze ze pijesz do plazmy bardzo. Ic zywotnosc jest wieksza?
    Bo mnie sie wydaje ze prad to jedno, zywotnosc to drugie a problem ze
    waga wieksza niz LCD/LED a mam zamiar powiesic na scianie.
    O czy my tu poza tym, pakiety, bzdety... chce rad w konkretnym wborze ,
    za i przeciw a nie rozmow o pakietach tv.

    > Przy intensywności użytkowania takiej jak mówisz jest to całkiem możliwe
    > ;-)

    No Twoje zdanie nie pokrywa się z wypowiedziami w sieci...

  • 103. Data: 2010-12-08 17:05:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Mirek Ptak pisze:

    > Ja Cię proszę - zweryfikuj swoje informacje.

    To jest grupa dyskusyjna. czyli jest to rodzaj wymiany poglądów,
    informacji doświadczeń. Wiec raczej nie pisz nic, jeśli jedyne co
    napiszesz to prośba o doksztaucenie. Ja również patrząc na della sips,i
    dela TV, widze ze na tym lepszym czarny jest prawie czarny, a na tym
    gorszym czarny to kpina. Co wiecej, mamy widoczny "Rozjazd" cenowy
    pomiedzy monitorami pva, ips a starymi TN. Gdyby poprzednik pisał
    bzdury, żaden producent nie oferował by matryc innych niż TN. Eizo by
    splajtowałow tydzień. Tyle na temat technoligii i ioddania kolorów. jak
    masz inne informacje techniczne to napisz proszę

    ToMasz

  • 104. Data: 2010-12-08 17:56:47
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Ajgor pisze:
    [...]
    > Co najważniejsze - odtwarza mkv i Divx HD. Również z napisami.

    Jakie formaty napisów? Mój B650 radzi sobie z napisami .srt doskonale, a
    poza tym obsługuje napisy .txt, ale tylko w formacie klatkowym i nie
    zawsze dobrze.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 105. Data: 2010-12-08 18:03:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Mam TNK i nie place nic bo narazie mi platne kanaly nie
    > potrzebne ,

    Czyli chcesz powiedzieć że pięć, a w zasadzie cztery kanały
    oglądacie cały dzień? Sorry, ale jakoś trudno mi uwierzyć że
    można TVP i TVN oglądać przez 12 godzin dziennie ;-))). Ale
    to w sumie nie moja sprawa, jak komuś czasu nie szkoda....

    > ...Żona oglada TNK
    > ...ja wieczorami się czasem dorwe i obejrze jakiś film na
    > DVD zassany z sieci. Dziecko tez bajki na DVD powiedzmy 30
    > minut dziennie

    Jeszcze lepiej ;-). Ty jeden film plus dziecko pół godziny
    to daje jakieś dwie, może trzy godzinki. To już powiem
    złośliwie: nie wkurza Cię że żona siedzi 10 godzin dziennie
    przed głupawymi programami? Oczywiście to Twoja sprawa ;-)

    > Poza tym, widze ze pijesz do plazmy bardzo. Ic zywotnosc
    > jest wieksza? Bo mnie sie wydaje ze prad to jedno,
    > zywotnosc to drugie

    Nie piję do plazmy, ale faktem jest że jak będę po nowym
    roku kupował nowy TV to będzie to plazma :-). Ale nie
    przekonuję Cię ani do, ani przeciw plazmie.

    > waga wieksza niz LCD/LED a mam zamiar powiesic na scianie.

    :-)))). To już chyba żartować raczysz. Na ściankach z
    regipsu wiesza się kuchenne szafki i nie ma problemu. A
    sądzę że w pokoju masz raczej murowaną ;-)

    > chce rad w konkretnym wborze , za i przeciw a nie rozmow o
    > pakietach tv.

    Zadam Ci "kontrpytanie": chcę kupiś ładny, ekonomiczny
    samochód, którym przyjemnie się jeździ. Poradź jaki? I co mi
    doradzisz? Porsche, dacię Logan, Clio czy może lexusa? Z
    samego założenia Twój i jemu podobne posty są bez większego
    sensu. Jeśli chcesz kupić jakiś telewizor (czy inną rzecz)
    to nie pytaj na grupach jaki, bo nie kupisz nigdy :-)))). Im
    dłużej dyskusja trwa dym dla Ciebie gorzej, bo pojawia się
    coraz więcej argumentów (najczęściej subiektywnych i mocno
    zależnych od upodobań piszącego) za i przeciw. Pójdź do
    sklepu parę razy, na chłodno popatrz, może spróbuj wziąć
    zwykły film na DVD, na USB i poproś o próbę... Po takich
    kilku chłodnych wizytach w sklepach sam wybierz.

    > No Twoje zdanie nie pokrywa się z wypowiedziami w sieci...

    Które wypowiedzi przeczą mojej opinii? Poza tym nie
    powiedziałem tego jako opinię tylko przypuszczenie :-).
    Kilkanaście godzin dziennie to trochę więcej niż przeciętna
    dla TV...

  • 106. Data: 2010-12-08 19:21:26
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Robert_J napisał(a):

> [...]
    > cały dzień? Sorry, ale jakoś trudno mi uwierzyć że można TVP i TVN
    > oglądać przez 12 godzin dziennie ;-))). Ale to w sumie nie moja sprawa,

    Nie , chce powiedzieć że u nas taki zwyczaj że leci sobie powiedzmy TVN
    a dmownicy są zajęcu codzienymi zajęciami. Ot, tak u nas jest i już , TV
    gra zamiast wierzy itp.

> [...]
    > jakieś dwie, może trzy godzinki. To już powiem złośliwie: nie wkurza Cię
    > że żona siedzi 10 godzin dziennie przed głupawymi programami? Oczywiście

    Nie, nie wkurza, jak Twoja bedzie siedziała na macierzyńskim nie mogąc
    się samemu z domu ruszyć bo teściowa za granica i nie ma kto pomoc czy
    zostać z dzieckiem na pare godzin to zobaczysz jak to jest i czy wolisz
    by spogladala na TV czy moze lepiej czepiala się pierdół Ciebie po
    prostu z rozdrażnienia.

  • 107. Data: 2010-12-08 19:26:42
    Od: Norbert <n...@M...com>

    A jeśli dodamy do konkurencji Panasonic TX-L42S20E ???
    Jak ten wypada na tle tych co podałem?
    Polecono mi tego Panasonica i nie wiem czy warto.

  • 108. Data: 2010-12-08 19:44:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > samemu z domu ruszyć bo teściowa za granica i nie ma kto pomoc czy zostać
    > z dzieckiem na pare godzin to zobaczysz jak to jest i czy wolisz by

    Są książki, spacery i milion innych pożyteczniejszych rzeczy.
    Moja jakoś nie zużyła zbytnio tv podczas macierzynskiego.
    I też nie było nikogo do pomocy, najbliższa rodzina 50 km dalej.

  • 109. Data: 2010-12-08 19:56:06
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Cavallino napisał(a):

    > Są książki, spacery i milion innych pożyteczniejszych rzeczy.
    > Moja jakoś nie zużyła zbytnio tv podczas macierzynskiego.
    > I też nie było nikogo do pomocy, najbliższa rodzina 50 km dalej.

    Owszem, spacery nie długie bo zimno, książki dzidzia nie da poczytac,
    obiad trzeba ugotować, posprzątac itd. I TV sprawdza sie wtedy
    uniwersalnie bo mozna i robic i lukac w tv.
    To naprawde nie jest istotne kto co i jak.
    Napisalem wyrazie ile czasu TV działa u mnie i jest jak jest.

  • 110. Data: 2010-12-08 20:08:54
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "PaPi" napisał w wiadomości news:4cff4575$1@news.home.net.pl...

    > Jak juz z nich wstaniesz, przejdz sie do kogos z plazma panasonica albo z
    > porzadnym LCDikiem (takim za ~ 2x tyle co ten Samsung).
    > Popatrz na czarny kolor i wroc do Twojego TV.

    Proponuję Ci, żebyś NAJPIERW sam to sprawdził. Bo ja sprawdzałem.
    Ten Samsung ma regulację czerni i balansu bieli. Czernią nie ustępuje
    plazmom.
    A inne LCD po prostu przy tym wysiadają. Także te 2x droższe.
    ZANIM kupiłem telewizor, kilka miesięcy porównywałem. I wiem, co piszę.