    From: Norbert <n...@M...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Date: Wed, 08 Dec 2010 18:00:18 +0100

    Robert_J napisał(a):

    > Problemem dla Ciebie jest zwiększenie rachunku o jakieś 20-30 zł, a nie
    > płaczesz że musisz płacić jakiemuś operatorowi zapewne dużo więcej? Bo
    > sądzę że masz jakąś Cyfrę, Polsacik czy może TVK :-). Może zmień sobie
    > pakiet na trochę niższy i pokryjesz zwyżkę rachuków za prąd? Zwłaszcza
    > że, jak sam napisałeś, "Dzieckosie nie wlepia , pooglada 10 minut i wraa
    > do zabawek"... W takim razie zmiana pakietu na tańszy będzie chyba
    > dobrym rozwiązaniem :-)

    Tu Cie zdziwie.
    Mam TNK i nie place nic bo narazie mi platne kanaly nie potrzebne ,
    zwlaszcza ze za jakis czas po zakupie TV mam zamiar zakupic dekoder HD TNK.
    Więc nie mam pakietu. Żona oglada TNK, ja wieczorami się czasem dorwe i
    obejrze jakiś film na DVD zassany z sieci. Dziecko tez bajki na DVD
    powiedzmy 30 minut dziennie.
    Poza tym, widze ze pijesz do plazmy bardzo. Ic zywotnosc jest wieksza?
    Bo mnie sie wydaje ze prad to jedno, zywotnosc to drugie a problem ze
    waga wieksza niz LCD/LED a mam zamiar powiesic na scianie.
    O czy my tu poza tym, pakiety, bzdety... chce rad w konkretnym wborze ,
    za i przeciw a nie rozmow o pakietach tv.

    > Przy intensywności użytkowania takiej jak mówisz jest to całkiem możliwe
    > ;-)

    No Twoje zdanie nie pokrywa się z wypowiedziami w sieci...