  • 91. Data: 2010-12-08 11:27:27
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Ajgor napisał(a):
    > Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości

    > Jak już koniecznie LG, to 42LD650.Do kupienia już od 2100zł
    > Ja jednak bym polecał Samsunga LE40C650. Ma to samo, co ten LG, ale jak już
    > pisałem - Samsung oferuje więcej w telewizji internetowej.
    > I chyba jednak więcej formatów audio i video odtwarza.droższy o około 300zł.

    42LD650 to to samo co 550 tylko ma fabrycznie odblokowane odtwarzanie
    filmow. W 550 wystarczy to samemu odblokowac w menu serwisowym.
    A dlaczego nie LE4500 skoro roznica w cenie to raptem 150zl a ma
    podswietlenie led?

  • 92. Data: 2010-12-08 11:55:20
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-07 23:28, Tomek Kańka pisze:
    > Ajgor<n...@...pl> napisał(a)
    >>

    > Jedno sprostowanie. _Nie_ odtwarza dźwięku DTS, i _nie_ wypuszcza
    > takiego sygnału na złącze optyczne.

    Bzdura, zarówno odtwarza jak i wypuszcza DTS po optyku, wcześniejsza
    seria na 2009 rok rzeczywiście odtwarzała i wypuszczała tylko DD, wiem
    bo mam. Seria na 2010 z literką C ma także DTS

    poza tym potwierdzam wsyzstko co napisał kolega wczesniej, z
    odtwarzaniem filmów radzi sobie lepiej niż mocny komp albo odtwarzacz
    sieciowy za 300-400 zł a obraz powala, w SD jak już kilku niedowiarkom
    pisałem jest świetny nie tylko jak na LCD

  • 93. Data: 2010-12-08 11:56:34
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-08 00:03, Tomek Kańka pisze:
    > Ajgor<n...@...pl> napisał(a)

    > Ups, przepraszam. W wersji C, DTS działa, w wersji B - nie. Ale chłopaki
    > z SamyGo walczą i już im się prawie udało:)

    Walczą, wywalczyli podpinanie klawiatury, odpalanie gier, korzystanie z
    niesamsungowego adaptera wifi etc - tyle że wgranie samygo to już zabija
    gwarancję ;-(

  • 94. Data: 2010-12-08 11:58:57
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-08 09:43, PaPi pisze:

    > Jak juz z nich wstaniesz, przejdz sie do kogos z plazma panasonica albo
    > z porzadnym LCDikiem (takim za ~ 2x tyle co ten Samsung).
    > Popatrz na czarny kolor i wroc do Twojego TV.

    Oczywiście a jak kupisz za 4x tyle co ten samsung to z domu nie
    wyjdziesz za zachwytu ... zawsze jest coś lepszego i droższego ale czy
    to świadczy o tym że za te pieniądze ten samsung jest zły ? podejrzewam
    że go nawet nie widziałeś

  • 95. Data: 2010-12-08 12:01:21
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-08 09:45, PaPi pisze:

    > Ten "przelicznik" dotyczyl telewizji analogowej.
    > Dla sygnalu HD to bzdura. Ogladajac 40 cali z 4 metrow nie dostrzezesz
    > roznic pomiedzy sygnalem SD a HD.

    Coś słyszałeś ale nie do końca, chodiz o różniće między 720p a 1080p i
    ti rzeczywiście przy 40" 1-1,5 metra to max, dalej nie widać

  • 96. Data: 2010-12-08 12:05:27
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-08 10:43, Cavallino pisze:

    > Nie - po prostu Ty mylisz to co masz w tej tabelce, czyli dostrzeżenie
    > WSZYSTKICH szczegółów, z samym faktem istnienia różnicy.
    > Żeby było śmieszniej, ja nie mam matrycy HD wcale, ale i tak widzę
    > ogromną różnicę między programami HD i SD.

    O kuwa aż oplułem monitor, spec od hd sie znalazł ....

  • 97. Data: 2010-12-08 12:23:17
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    boxfish <c...@g...pl> napisał(a)

    > Walczą, wywalczyli podpinanie klawiatury, odpalanie gier, korzystanie z
    > niesamsungowego adaptera wifi etc - tyle że wgranie samygo to już zabija
    > gwarancję ;-(

    Sporo rzeczy da się uruchomić z pen-driva, bez konieczności flashowania
    całego systemu, ale to i tak jest zabawa nie dla wszystkich.

    BTW. Słyszałem, że seria C ma dostęp do ipla. Czy do serii B też coś
    jest?

    --
    Tomek

  • 98. Data: 2010-12-08 15:03:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Kupujesz tv za kilka tys i szczypiesz się kilkunastoma
    > złotymi miesięcznie?

    Dokładnie to samo pomyślałem ;-))). To tak jak z tymi co
    kupują auta za 150 tys i żałują potem na nowe opony ;-)

  • 99. Data: 2010-12-08 15:06:21
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Poza tym u mnie zmiany tv to akcje raz na okolo 10-15 lat.

    To ile Ty masz lat? Z kontekstu wynika że były już takie
    "akcje" co najmniej praę razy ;-)))

  • 100. Data: 2010-12-08 15:13:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Chce kupić coś co nie podniesie mi rachunków za prad.
    > Po prostu cienko jest ekonomicznie ....

    Problemem dla Ciebie jest zwiększenie rachunku o jakieś
    20-30 zł, a nie płaczesz że musisz płacić jakiemuś
    operatorowi zapewne dużo więcej? Bo sądzę że masz jakąś
    Cyfrę, Polsacik czy może TVK :-). Może zmień sobie pakiet na
    trochę niższy i pokryjesz zwyżkę rachuków za prąd? Zwłaszcza
    że, jak sam napisałeś, "Dzieckosie nie wlepia , pooglada 10
    minut i wraa do zabawek"... W takim razie zmiana pakietu na
    tańszy będzie chyba dobrym rozwiązaniem :-)

    > Chcialbym tez by tv był żywotny a nie po 3 latach zaczal
    > blednac itp.

    Przy intensywności użytkowania takiej jak mówisz jest to
    całkiem możliwe ;-)