  • Data: 2010-12-09 07:52:22
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:idpu4v$8vc$1@inews.gazeta.pl...

    > kurde, nie chce mi sie rzucać epitetami, ale zasługujesz. ja mam wzrok
    > taki średni, ale w nocy wyglada to tak.
    > 1. jeśli tv ctr, sciemnie do minimum, to nie jestem w stanie pokazać
    > palcem gdzie mam TV, nie wiem czy jest załączony czy nie.
    > 2. jeśli załącze monitor ips,i wymuszę czarny ekran, to bez problemu, w
    > ciemnym pokoju wzkarze gdzie jest ten monitor bo poprostu jego ekran
    > świeci. czarną to on ma obudowę. ciekłe kryształy zatrzymują prawie całe
    > światło, ale nie całe. stąd owe światło przechodzące ma jakąś barwę.
> [...]

    No PEWNIE, że brak odpowiedzi. Ja mówię o bełkocie, a Ty dalej swoje. Ja NIE
    WIEM,
    jaką ten telewizor ma matrycę, i gówno mnie to obchodzi. Ja Ci mówię o
    zaawansowanym telewizorze, a Ty mi wyjeżdżasz
    z jakimś monitorkiem. Ja mowie o normalnym ogladaniu, a Ty mi wyjezdzasz z
    ogladaniem sciemnionego telewizora w nocy.
    Wybacz.. Jak chcesz ogladac czarny obraz w nocy, to baw sie dobrze. Sam
    napisałeś, że w dzien "wady będą trudne do zauważenia".
    W moim Samsungu przy normalnym oglądaniu w ogóle ich nie widać, a
    ściemnionego do zera nie mam ochoty oglądać,
    bo nie wiem, jakie piwo się pije przy takim oglądaniu.
    I jeszcze słówko na temat LED-ów. Jak już chcesz się bawić w eksperymanty.
    Tak się składa, że jestem elektrykiem.
    mam w pracy na co dzien do czynienia z diodami LED (ale nie w telewizorach,
    tylko w sporej wielkosci stacjach transformatorowych).
    Pamietam, jak przyszly pierwsze, ktore wstawialismy w miejsce zarowek w
    kontrolkach - ilez sie nasluchalismy, ze one beda swiecic
    nieprzerwanie co najmniej 10 lat!! A co sie okazalo? Malo ktora pol roku
    wytrzymuje. Wiem, ze w TV MOZE sa lepsze.
    Ale poczekam z 5 lat, i zobaczymy, ilu ludzi bedzie wscieklych, ze w ogole
    je kupily. LED-y na razie sa mlode. Tak na prawde nikt jeszcze nie wie,
    ile pochodzą.