eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaLCD 32" Philips. KTÓRY? 32PFL5604H czy 32PFL7404H/12 › Re: LCD 32" Philips. KTÓRY? 32PFL5604H czy 32PFL740=?ISO-8859-1?Q?4H=2F12?=
  • Data: 2009-12-10 09:10:39
    Temat: Re: LCD 32" Philips. KTÓRY? 32PFL5604H czy 32PFL740=?ISO-8859-1?Q?4H=2F12?=
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A s na rynku 37 i 42 nie Full HD? Pomijaj c jakie wynalazki typu
    > Medion i inne krzaki.

    cała masa.

    > Sadze, ze gora 2 lata i wiekszosc kraju bedzie mia a dvb-t w FHD.

    stawiam zgrzewke piwa że nie bedzie ani jednego kanału w FHD za dwa
    lata obejmujacego caly kraj.

    > Poza tym nie ma sensu kupowa TV nie FHD. Tym bardziej, e TV
    > nie zmienia si co roku. Kupowa w miar najlepszy jaki
    > jest dost pny na rynku aby starczy na jak najd u ej.

    nka wchodzila kilka lat temu i mowiono, że to rewolucja. Minelo kupe
    czasu i ciagle jest kilka kanałów w naciaganych HD ready i nic wiecej.
    PEwnei za kilka lat torche sie poprawi ale i tak 85% bedziesz ogladal
    w SD, 10% w 720p a reszta to beda jakies przebłyski FHD w drozszych
    zagranicznych stacjach.

    TVP 10 lat męczy sie z wprowadzeniem 16/9.
    DVB-T ciagle sie opoznia, nikt nie potrafi sie dogadać.
    Kupowanie FHD 32" ktory nie bedzie wykorzystywany przynajmniej przez 5
    lat zamiast porządnego 42" do typowych zastosowan przecietnego Polaka
    to dla mnie na razie tylko przegrana z markietingiem i reklamami. Nie
    ma to wiekszego uzasadnienia.