  • Data: 2013-01-05 16:02:55
    Temat: Re: L5973D - problem - pali się
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.01.2013 11:17, Krzysztof wrote:
    > No tak, ale usterka zdarza się raz na kilkaset godzin pracy... Trudno
    > będzie zweryfikować taką poprawkę, czasami (przypuszczam, że zależy od
    > egzemplarza) L5973D nigdy się nie psuje.

    Moje /dev/glassorb więcej nie wypluwa. Objawy wskazują, że może być to
    latchup: http://en.wikipedia.org/wiki/Latchup

    Ja kiedyś strzeliłem stabilizatorem po pokoju po tym jak dokumentacji
    przeczytałem "may latchup" jako "dotyczy to rzadkiego przypadku w
    produkcji a nie pojedynczego prototypu".

    Michoo