  • Data: 2015-01-27 11:37:53
    Temat: Re: L.ipa.TE.lefoniczna pomaranczowka vs. (zgnily) ogryzek
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-27 o 00:37, Pszemol pisze:

    > Tu znalazłem w 15 sekund trzy fajne, na początek:
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/12
    6473,najbardziej-absurdalne-przepisy-w-polsce.html

    > Fajne czy poszukasz sobie sam fajniejszych?
    >
    > Wiesz, w konkurencji na idiotyczne prawodawstwo nie wybierałbym
    > Polsce partnera sparringowego w postaci USA czy jakiegokolwiek
    > innego państwa z "cywilizowanego Zachodu" bo grozi naszej Ojczyźnie
    > dosyć szybki knock-out i to w pierwszej rundzie.

    Ja bym jednak wybierał.
    Pierwszy z tych podobno durnych polskich przepisów sprawia
    że jadącemu po pijaku autem osobowym zawodowemu kierowcy autobusu
    można zabrać prawo do jazdy autami osobowymi nie zabierając
    mu możliwości pracy zawodowej czyli jazdy autobusem.
    Współczuje ludziom którzy uważają takie rozwiązanie za durne.
    W porównaniu do zakazu gry w domino w niedzielę to jest
    normalny i logiczny przepis.