  • 11. Data: 2011-03-02 18:22:27
    Temat: Re: Kwotoreduktor stacjonarny w Plusie
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-02 19:12, VomitroN pisze:

    > W miejscu gdzie jest ten numer stacjonarny korzystam wylacznie z iPlusa.
    > Da sie z tego pogadac po przeniesieniu na voip?

    Musiałbyś posprawdzać. Jeżeli jest tam HSDPA z pingiem poniżej 100 msek,
    są duże szanse, że tak.
    Mi się ostatnio nawet na kiepskim łączu (transfer rzędu 800 kbps) udało
    nieźle pogadać.

  • 12. Data: 2011-03-02 18:48:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Nie musi, bo nie masz obowiązku z numeru korzystać :-) Ale jeśli
    > chciałbyś kiedyś zadzwonić albo odebrać połączenie, to posiadanie
    > łącza byłoby wskazane :-P

    Ale też nie jest to konieczne -- może rozmowy przekierować na inny
    numer.

    -- Jarek

    PS
    Są tacy, co biorą za utrzymanie numeru złotówkę na rok. Zapłaciłem
    z góry za dziesięć lat.

  • 13. Data: 2011-03-02 18:50:38
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Ale też nie jest to konieczne -- może rozmowy przekierować na inny
    > numer.

    Nie każdy operator (wbrew oczekiwaniom) to oferuje :-(

    > PS
    > Są tacy, co biorą za utrzymanie numeru złotówkę na rok. Zapłaciłem
    > z góry za dziesięć lat.

    Właśnie doczytałem i zacząłem się zastanawiać ;-) Tartel?

  • 14. Data: 2011-03-02 19:03:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Właśnie doczytałem i zacząłem się zastanawiać ;-) Tartel?

    Aha. Dobrze działa.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2011-03-03 18:14:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

[...]

    Na jakie Ty oferty Ery patrzyles?
    Odpowiedniki Kwotoreduktora Stacjonarnego to nie Era Linia Domowa i Era
    Linia Biznesowa - bowiem to sa WLR-y, realizowane na kablu i przez centralę
    lokalna Tepsy.
    Wlasciwe odpowiedniki to Era Domowa i Era Firmowa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-03-03 18:16:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 17. Data: 2011-03-03 19:07:06
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > centralę
    > lokalna Tepsy.
    > Wlasciwe odpowiedniki to Era Domowa i Era Firmowa.

    jest tez opcja, dostepna juz chyba u kazdego opa, przeniesienia numeru jako
    aliasu do komorki

  • 18. Data: 2011-03-03 20:12:51
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > jest tez opcja, dostepna juz chyba u kazdego opa, przeniesienia numeru jako
    > aliasu do komorki

    Era Domowa rozni sie od Kwotoreduktora raptem zlotowka abonamentu i kusi umowa na 36
    miesiecy, jesli chce sie placic taniej. Piszac ze wypada mniej korzystnie mialem na
    mysli ze chce sie zwiazac umowa najwyzej na rok i sprawdzic jak to w ogole dziala
    oraz ze Era ma w mojej okolicy slabszy zasieg.
    Zostane chyba przy Plusie. Ide jutro do salonu, bo okazuje sie ze przez 2601 nie da
    sie odpalic tej uslugi. A jak mi sie nie spodoba, to przeniose numer do jakiegos
    VOIPa i sprobuje to puszczac przez iPlusa.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 19. Data: 2011-03-06 00:34:53
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Nie każdy operator (wbrew oczekiwaniom) to oferuje :-(

    > Właśnie doczytałem i zacząłem się zastanawiać ;-) Tartel?

    http://www.halonet.pl/pomoc.php?id=numer#strefy

    Złotówka/rok jest tam w 22 strefach numeracyjnych (co prawda w tych
    najludniejszych), w pozostałych 27 należy się piątka (SN 39 w ofercie
    nie mają), a każdy kolejny numer na koncie to już 19,90 więc w sumie
    podany przez Ciebie zakres cen 5-20 PLN/rok jest poniekąd zasadny i w
    tym przypadku ;-).

    Przemek

  • 20. Data: 2011-03-06 01:13:55
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-06 01:34, Przemysław Kowalik pisze:

    > http://www.halonet.pl/pomoc.php?id=numer#strefy

    Ale Halonet to własnie Tartel :-)