  • 1. Data: 2012-07-22 04:18:11
    Temat: Kwiatek z elektrody...
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    Nie rozumiem, dlaczego zamiast człowiekowi wytłumaczyć, że bredzi, wątek
    został zamknięty. Po co ? Żeby było z czego polać ?

  • 2. Data: 2012-07-22 07:33:47
    Temat: Re: Kwiatek z elektrody...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > Nie rozumiem, dlaczego zamiast człowiekowi wytłumaczyć, że bredzi,
    > wątek został zamknięty. Po co ? Żeby było z czego polać ?

    wpisz sobie w hosts 127.0.0.1 elektroda.pl
    będzie spokój ;)

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-07-22 11:22:21
    Od: Pikaczos <t...@o...pl>

    W dniu 2012-07-22 03:18, sundayman pisze:
    > Nie rozumiem, dlaczego zamiast człowiekowi wytłumaczyć, że bredzi, wątek
    > został zamknięty. Po co ? Żeby było z czego polać ?

    Witam

    Chyba dlatego, że na samym dole pytacz wytłuścił:
    "kontakt na PW lub telefonicznie"

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-07-22 12:01:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A może sam zamknął? Można?

    Robert

  • 5. Data: 2012-07-22 16:12:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sundayman,

    Sunday, July 22, 2012, 4:18:11 AM, you wrote:

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2342494.html

    > Nie rozumiem, dlaczego zamiast człowiekowi wytłumaczyć, że bredzi, wątek
    > został zamknięty. Po co ? Żeby było z czego polać ?

    Temat został zamkniety ale nie został usunięty. Nie rozumiem
    pretensji. Jakby wywalono to do kosza, to tez byłby płacz, że się
    wywala. Obojętnie co się dzieje na Elektrodzie, to zawsze jakieś
    pretensje :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-07-22 17:30:09
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    > Hello sundayman,
    >.... Obojętnie co się dzieje na Elektrodzie, to zawsze jakieś
    > pretensje :(

    Obojętnie co się dzieje i obojętnie gdzie, zawsze pretensje, ale nigdy nie
    do siebie.

  • 7. Data: 2012-07-22 18:15:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wydymał moderatorów - i to się chwali! zapraszam do mnie, wkrótce ruszamy...

  • 8. Data: 2012-07-24 09:59:07
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Sunday, July 22, 2012 3:18:11 AM UTC+1, sundayman wrote:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2342494.html
    >
    > Nie rozumiem, dlaczego zamiast cz�owiekowi wyt�umaczy�, �e bredzi, w�tek
    > zosta� zamkni�ty. Po co ? �eby by�o z czego pola� ?

    Dajcie już spokój z tą elektrodą masochisty jedne ;) jak ktoś kiedyś pięknie
    powiedział "tego kwiatu jest pół światu"