  • 1. Data: 2012-07-22 07:06:10
    Temat: WAV na kasetę.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Jak najprościej nagrać z komputera plik WAV na kasetę?

    Pozdrawiam.

    P.S. Mam też pytanie odnośnie kabla do Commodore, żeby połączyć do złącza
    Euro. Schemat gniazda audio/video na:
    http://serwer.moj.pl/p4.gif

  • 2. Data: 2012-07-22 07:30:21
    Temat: Re: WAV na kasetę.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

    > Jak najprościej nagrać z komputera plik WAV na kasetę?

    tzn? podłączyć magnetofon do zielonego gniazdka w kompie
    kablem 2 x chinch - mały jack 3,5mm

    > P.S. Mam też pytanie odnośnie kabla do Commodore, żeby połączyć do
    > złącza Euro. Schemat gniazda audio/video na:
    > http://serwer.moj.pl/p4.gif

    Obraz jest dostępny na złaczu CN7, styk nr4, COMP OUT
    a dźwięk na styku nr3, SND

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-07-22 13:30:44
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 07:30:21 +0200, PiteR napisał(a):

    > tzn? podłączyć magnetofon do zielonego gniazdka w kompie
    > kablem 2 x chinch - mały jack 3,5mm
    Sprawa dotyczy plików wav (programy na Commodore Plus/4 - tak dokładnie).
    Mam wieżę, która posiada USB, odtwarza MP3, więc przekonwertowałem wav do
    mp3 i nagrałem na kasetę. Niestety program się nie wczytuje.
    Próbuję ywanie w stereo?

    > Obraz jest dostępny na złaczu CN7, styk nr4, COMP OUT
    > a dźwięk na styku nr3, SND

    Chodzi mi o sparowanie pinów złącza DIN8 i Euro.

  • 4. Data: 2012-07-22 14:01:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    takie coś? http://tinyurl.com/cy4dmb2

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-07-22 14:14:20
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 7/22/2012 1:30 PM, Jacek wrote:

> [...]
    > Mam wieżę, która posiada USB, odtwarza MP3, więc przekonwertowałem wav do
    > mp3 i nagrałem na kasetę. Niestety program się nie wczytuje.

    Podejrzewam, że konwersja do mp3 może obcinać częstotliwości dla ucha
    ludzkiego nieistotne, a dla komputera kluczowe. WAV albo czegoś
    bezstratnego nie odtwarza?

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 6. Data: 2012-07-22 14:29:10
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 14:14:20 +0200, Arkadiusz Dymek napisał(a):

    > Podejrzewam, że konwersja do mp3 może obcinać częstotliwości dla ucha
    > ludzkiego nieistotne, a dla komputera kluczowe. WAV albo czegoś
> [...]

    Niestety, tylko mp3 i to w stereo, wiec nie iwem, gdzie po drodze coś nie
    idzie.
    Zapisałem program z komputera na taśmę i wysłuchałem na wieży. Jest git,
    czysto. Odtworzyłem wav i mp3 z USB, też na ucho czysto.
    Po zapisaniu z USB na kasetę słyszę 'falowanie'. Leci 'nośna', ale jakby
    modulowana.
    Podejrzewam, że wieża pieprzy...

  • 7. Data: 2012-07-22 14:32:13
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-22 13:30, Jacek pisze:

> [...]
    > mp3 i nagrałem na kasetę. Niestety program się nie wczytuje.
    > Próbuję ywanie w stereo?

    > Chodzi mi o sparowanie pinów złącza DIN8 i Euro.

    Chyba ta wieża ma CD?
    Nagraj WAV jako CD-AUDIO i spróbuj przegrać na kasetę.
    --
    Pozdr
    EM

  • 8. Data: 2012-07-22 14:58:31
    Temat: Re: (OT) WAV na kasetę.
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Jacek wrote:

    > Sprawa dotyczy plików wav (programy na Commodore Plus/4 - tak
    > dokładnie).

    Pamietam, że akurat w tym modelu podobno przegrywanie z kasety na kasete nie
    dawało dobrych rezultatów.
    W "Bajtku" był opis interfejsu do przegrywania z firmowego magnetofonu na
    drugi firmowy za pośrednictwem komputera.

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 9. Data: 2012-07-22 16:08:11
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2012-07-22 07:06, Jacek pisze:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > P.S. Mam też pytanie odnośnie kabla do Commodore, żeby połączyć do złącza

    zajrzyj tu:
    http://www.filety.net/index.php?strona=arty/sprzet/c
    ommodoretapefaq/commodoretapefaq

    a prościej, napisz o jaki program chodzi, być może znajdziesz go w
    internecie ;)

    --
    ZeN

  • 10. Data: 2012-07-22 18:07:05
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 16:08:11 +0200, ZeN napisał(a):

> [...]
    ommodoretapefaq/commodoretapefaq

    > a prościej, napisz o jaki program chodzi, być może znajdziesz go w

    Nie chodzi o konkretny program. Jakoś lato nie dopisuje w tym roku, więc
    odgrzebałem swojego Commodore Plus/4 i zacząłem się bawić.:)
    No i konwersja z .tap do wav, z wav do mp3, kopiowanie na pendrajwa i na
    koniec zgrywanie z pena na kasetę.
    Po drodze powstaje przekłamanie, które chcę wyeliminować.