  • Data: 2020-04-01 19:37:42
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 1.04.2020 o 18:41, nadir pisze:

    >> Ustal nadir...
    >
    > Także możesz mnie cmoknąć chubek czuja.

    Nie żebym miał coś przeciw cmokaniu chubka przez Zenka,
    jeno razi mnie nieco Twa nieporadność tylnojęzykowa.
    Słowo "także" jest synonimiczne wobec "również, też",
    ale ponieważ wcześniej nie proponowałeś Zenkowi jeszcze
    czegoś innego - a chciałeś tylko zrekapitulować swój
    wcześniejszy wywód - to przytoczone zdanie należałoby
    rozpocząć od rozdzielnego "tak że", oznaczającego "tak
    więc, zatem".