  • 21. Data: 2013-03-16 21:55:15
    Temat: Re: Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "K" <...@...c> wrote in message news:ki2m0k$pel$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > na zywca bedzie w PSE, w normalnym polszmacie bedzie powtorka o 5.50.
    > takze abonentom N i kablowek ktore nie maja PSE, zostaje streaming w sieci
    > :(

    Dzięki, też właśnie znalazłem info. PSE HD mam, komp z live timing-iem i
    jedziemy :-)

    --
    Axel

  • 22. Data: 2013-03-16 22:02:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-16 21:37, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > Uzasadnione - jeśli się zaczną o 1 i nic się nie wydarzy, to skończą się
    > w ~40 minut :-P

    Dla zasady chyba musisz zaprzeczyć :> Jak zabranie tych 20 minut
    to uzupełnią reklamami, czy gadkami. A może puszczą skrót z jakiegoś
    meczu, czy Q1.

    > Może tak być. Dlatego stwierdzenie, że ma być od 1 do 2 jest zupełnie
    > nieuzasadnione :)

    Nie mój pomysł - taki podali czas transmisji jak patrzałem. Przez
    grzeczność podałem co jest przewidywane. Przepraszam, więcej nie
    będę.

  • 23. Data: 2013-03-16 22:04:46
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Dzięki, też właśnie znalazłem info. PSE HD mam, komp z live timing-iem i jedziemy
    > :-)

    E, tam i tak wygra Vettel :/

    sz.

  • 24. Data: 2013-03-16 22:23:04
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "szufela" <b...@e...pl> wrote in message

    > E, tam i tak wygra Vettel :/

    Może wygrać, choć wolałbym, żeby to był ktoś inny, żeby nie było nudno :-)
    Od czasu, jak Roberta nie ma, to jakoś nie mogę sobie znaleźć nikogo, komu
    bym cały czas kibicował. Za to mam kilku 'faworytów", których lubię oglądać
    wracających w trakcie wyścigu na piechotę do padoku; zwłaszcza jeden ladując
    na ścianie lub poboczu wprawia mnie w dobry nastrój ;-)

    --
    Axel

  • 25. Data: 2013-03-16 22:31:31
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > zwłaszcza jeden ladując na ścianie lub poboczu wprawia mnie w dobry nastrój ;-)

    Ta, ktory to ?:)

    Tu jest fajna wersja LT:
    http://f1lt.pl/index.php?id=3

    sz.

  • 26. Data: 2013-03-16 23:10:13
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    > Ta, ktory to ?:)

    Ten, co ostatnio zmienił team :-)

    > Tu jest fajna wersja LT:
    > http://f1lt.pl/index.php?id=3

    Dzięki, przetestuję :-)

    --
    Axel

  • 27. Data: 2013-03-17 00:49:15
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16-03-2013 20:00, Axel pisze:
    > Wie ktoś, gdzie bedą transmitować dziś w nocy kwalifikacje? W grę
    > wchodzą niekodowane satelitarne, bo jak znam życie, to P******t *) nie
    > pokaże na żadnym z kanałówna żywo... (o tym, żeby było w HD to już nawet
    > nie marzę)
    > A przeglądanie wszystkich kanałów o 1 w nocy jakoś mi się nie uśmiecha....
    >
    > *) audycja nie zawierała lokowania produktów

    jakby ktos szukal strumienia:
    PSE:
    http://www.drhtv.com.pl/drhtv1.html
    RTL:
    http://www.stream2watch.me/live-tv/rtl-live-stream

  • 28. Data: 2013-03-17 01:08:53
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    > Napisalem, ze bedzie w PSE to bedzie ! Mozesz spokojnie poczekac :P

    Taaaa.... a nie mówiłem? :-P
    Na szczęscie w RTLu leci.

    --
    Axel

  • 29. Data: 2013-03-17 01:10:24
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Taaaa.... a nie mówiłem? :-P
    > Na szczęscie w RTLu leci.

    Pojebusy, ale mecz tez jest dobry :)

    sz.

  • 30. Data: 2013-03-17 01:23:30
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    > Pojebusy, ale mecz tez jest dobry :)

    Poprawka - był :-P Obejrzałem ostatnią piłkę...
    A na PS leciały reklamy przez wiekszość Q2.

    --
    Axel