  • 11. Data: 2009-07-09 08:00:54
    Temat: Re: Kurs Legnica
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Nikanor pisze:

    > Raz - tam jest zwykle rozlany olej.

    Chyba u Ciebie we wiosce. U mnie na wiosce plam nie ma.

    > Dwa - pewnie mu nigdy żadna gapa garażu z tyłka nie zrobiła.

    Mi by mogla zrobic. Z jego OC bym sobie przebudowal wahacz, wmontowal
    jeszcze szersze tylne kolo i zalozyl zawieszenie AirRide :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-07-09 08:10:56
    Od: Jakub Kamecki <r...@g...com>

    On Thu, 09 Jul 2009 00:30:37 +0200, Jacek Czerwinski wrote:

    > No to powiem jak w epoce wtrysków ;)
    >
    > Placyk i miasto, na miasto nie nalegałem na instruktora, bo dobrze się
    > czułem (jednak kilka puszek już zajechanych). Placyk kosztował trochę
    > psychicznego wysiłku. Na egzaminie miało być kiwanie główką na ósemce,
    > czego na szkolnym placyku nie ćwiczyliśmy.

    tydzień temu zrobiłem uprawnienia. kurs był bardzo dokładny. egzamin
    bardziej liberalny.
    na kursie było powiedziane, że slalom miałem robić z kiwaniem głową i
    sygnalizacją. na egzaminie okazało się, że mogę slalom robić bez
    sygnalizacji. ósemka z kiwaniem.

    podejrzewam, że co egzaminator to inne wymagania na egzaminie. nawet tak
    ustrukturyzowanym. ośrodek to PORD w Gdańsku.

    --
    | _ | |_ |_/ _ _ _ _| .
    __)(_||(|_||_) | \(_||||(-(_|(|

  • 13. Data: 2009-07-09 08:26:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Chyba u Ciebie we wiosce. U mnie na wiosce plam nie ma.

    Bo mieliscie deszcze jak chuj i zmylo. Czytalem w gazecie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 14. Data: 2009-07-09 08:29:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Bo mieliscie deszcze jak chuj i zmylo. Czytalem w gazecie.

    To nieprawda ze dach przeciekal, zwlaszcza ze prawie nie padalo.

  • 15. Data: 2009-07-09 08:31:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > To nieprawda ze dach przeciekal, zwlaszcza ze prawie nie padalo.

    nie nie, dach to u nas przeciekał w tych nowych tych... w złotych tarasach.
    w sumie to się zastanawiam, jaki dach może przeciekać nad tarasem...
    markiza może.

    --
    gildor
    9'99

  • 16. Data: 2009-07-10 05:06:54
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacek Czerwinski napisał(a):
    > Pojechałem raz "po szkolnemu" [...]jak w epoce wtrysków ;)

    [...]
    > Wiadomo, ruszanie szkolne to z lewej nogi, choćby tam była dziura itd.
    > To są rzeczy które dzień po egzaminie wracają do wersji zdroworozsądkowej.

    A moglbys rozwinac swa wypowiedz? Jak wyglada ruszanie z lewej nogi, a
    jak ruszanie zdroworozsadkowe? :)
    [...]
    > Jakieś uwagi z kursu, bardziej trwałe, które cenię? Może kiwanie głową
    > oprócz zerkania w lusterka na mieście? Może zrzucanie biegów przed
    > zatrzymaniem... niewiele.

    Czekam na wyjasnienie tego ruszania z lewej nogi, to wtedy sie
    ustosunkuje do umiejetnosci nabytych przez ciebie na kursie ;)

  • 17. Data: 2009-07-10 05:29:14
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    zbigi pisze:

    > [...]
    >
    > A moglbys rozwinac swa wypowiedz? Jak wyglada ruszanie z lewej nogi, a
    > jak ruszanie zdroworozsadkowe? :)
    Np. jakaś dziura czy obniżenie z lewej, co powoduje że trzeba sobie
    wybaczyć wyjątek od zasady.
    Dla formalności: szkolny to tak: jedynka już wrzucona, prawa na podnóżku
    w gotowości na hamulec nożny, lewa na glebie, i ruszamy nie wlekąc nogi
    (jak skutersyn).

    > [...]
    >
    > Czekam na wyjasnienie tego ruszania z lewej nogi, to wtedy sie
    > ustosunkuje do umiejetnosci nabytych przez ciebie na kursie ;)

    Pokornie poddaję się ocenie. Przeciwskrętowych, winklowych tematów zero.
    A najbardziej to chciałbym sie obudzić i wiedzieć, że potrafię względnie
    dynamicznie ruszyć na łuku, zawrót, te rzeczy, w prawo i w lewo
    jednakowo dobrze. Na pociechę spotkałem facetów jadących dookoła PL,
    gośc zaprezentował ruszanie z zawrotem jak c..pa (czyli jak ja) ruszyć
    na prostej, lekko w prawo (stał na lewej), bo zawrót tylko w lewo wychodzi.
    W sumie to każdemu wolno sobie zrobic tour de Pologne ;)

  • 18. Data: 2009-07-10 06:23:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zbigi pisze:

> [...]
    >
    > Czekam na wyjasnienie tego ruszania z lewej nogi, to wtedy sie
    > ustosunkuje do umiejetnosci nabytych przez ciebie na kursie ;)

    prawa stoi na hamulcu. stąd ruszanie z lewej. czytałem w internecie, że
    tak uczy się na kursach.

    --
    gildor
    9'99

  • 19. Data: 2009-07-10 07:01:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > prawa stoi na hamulcu.

    ale na ktorym hamulcu? przednim? to Kuczu ma przejebane... czlowiek guma
    normalnie

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 20. Data: 2009-07-10 07:26:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ale na ktorym hamulcu? przednim? to Kuczu ma przejebane... czlowiek guma
    > normalnie

    atam przejebane. lubi se pachy wietrzyć, to powietrzy coś więcej. zawsze
    mówiłem, że charlejofcy to dziwni ludzie.

    --
    gildor
    9'99