  • Data: 2009-07-08 20:01:27
    Temat: Re: Kurs Legnica
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Decathlon wrote:
    > Zależy mi na solidnym podejściu do kursu a nie na szybkim zdobyciu papierka.

    Można jeździć dobrze - "życiowo" i można jeździć zgodnie z oczekiwaniami
    egzaminatora;)
    Mój instruktor uczył mnie jeździć solidnie itp.:
    - "Jak zatrzymujesz się na skrzyżowaniu to stoisz na środku swojego pasa, to jest
    twój pas i tyle.
    Jak będziesz stał z boku to ktoś ci się wpierdoli samochodem obok ciebie i potem
    będzie przepychanka
    jak zapali się zielone"
    - "Patrz na znaki - tu masz pierwszeństwo, ale tu często wypierdalają auta z
    podporządkowanej -
    rozejrzyj się dokładnie i przychamuj jak trzeba. Wiesz, co Ci z tego że miałeś
    pierwszeństwo jak nie
    masz nóg."

    A na pierwszym egzaminie, pan egzaminator wytłumaczył mi to inaczej:
    "Tam na skrzyżowaniu, przy skręcie w lewo, nie podjechał Pan do lewej krawędzi
    swojego pasa.
    Zapraszam do kasy i życzę powodzenia na kolejnym egzaminie."

    Zaczynając kurs zaznacz instruktorowi, żeby Cię uczył dokładnie tego co będzie
    wymagane na
    egzaminie. A jeździć musisz nauczyć się potem sam.

    --
    pozdr
    nalesnik