  • Data: 2009-07-10 05:29:14
    Temat: Re: Kurs Legnica
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbigi pisze:

    > [...]
    >
    > A moglbys rozwinac swa wypowiedz? Jak wyglada ruszanie z lewej nogi, a
    > jak ruszanie zdroworozsadkowe? :)
    Np. jakaś dziura czy obniżenie z lewej, co powoduje że trzeba sobie
    wybaczyć wyjątek od zasady.
    Dla formalności: szkolny to tak: jedynka już wrzucona, prawa na podnóżku
    w gotowości na hamulec nożny, lewa na glebie, i ruszamy nie wlekąc nogi
    (jak skutersyn).

    > [...]
    >
    > Czekam na wyjasnienie tego ruszania z lewej nogi, to wtedy sie
    > ustosunkuje do umiejetnosci nabytych przez ciebie na kursie ;)

    Pokornie poddaję się ocenie. Przeciwskrętowych, winklowych tematów zero.
    A najbardziej to chciałbym sie obudzić i wiedzieć, że potrafię względnie
    dynamicznie ruszyć na łuku, zawrót, te rzeczy, w prawo i w lewo
    jednakowo dobrze. Na pociechę spotkałem facetów jadących dookoła PL,
    gośc zaprezentował ruszanie z zawrotem jak c..pa (czyli jak ja) ruszyć
    na prostej, lekko w prawo (stał na lewej), bo zawrót tylko w lewo wychodzi.
    W sumie to każdemu wolno sobie zrobic tour de Pologne ;)