  • Data: 2009-04-30 02:11:35
    Temat: Re: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Od: t...@y...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Kwi, 16:41, GM <g...@w...pl> wrote:
    > Witam wszystkich
    > Na stroniewww.motovoyager.plznalazłem ogłoszenie o DRUGIM już
    > organizowanym przez nich, kursie fotografii.
    > Pieniądze za kurs niewielkie ale rzecz w tym jak dużo się można
    > nauczyć?
    > Czy ktoś z Was był na pierwszym kursie?
    >
    > Zostało niewiele czasu, chętnie bym się wybrał ale chciałbym się
    > dowiedzieć co o tym sądzą ci, którzy byli na pierwszej edycji.
    > Z góry wielkie dzięki za informacje.
    >
    > Pozdrawiam
    > GM

    Hej!
    Byłem na pierwszym kursie i mogę powiedzieć, że w 100% spełnił moje
    oczekiwania. Zajęcia prowadzili zawodowi fotografowie i zarazem
    podróżnicy motocyklowi. Oprócz swietnych wykładów, na których miałem
    możliwość zaznajomienia się z tajnikami robienia dobrych zdjęć,
    wielkim plusem było to, że mogłem ich pytać w nieskończoność o każdą
    najdrobniejszą funkcję w moim aparacie. Tak jak ze wszystkim w życiu,
    jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wiedzieć jak. Oni doskonale
    wiedzą jak robić świetne zdjęcia i potrafią przekazać tą wiedzę.
    Klimat tego szkolenia był fenomenalny- sami podróżnicy. Zajęcia na
    torze motocrossowym długo pozostaną w mojej pamięci.

    Pozdrawiam

    Tomek