  • 41. Data: 2014-11-13 11:14:16
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >>> Wiesiaczek (dziś z DC)
    >>
    >> To jakas nobilitacja dla ciebie ?:)
    >
    > Masz kompleksy?
    >
    > --
    > Wiesiaczek (dziś z DC)

    Przecież to nie ja nadmieniam, że piszę ze stolicy :)

  • 42. Data: 2014-11-13 13:16:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Nie dzisiaj.
    > Facet nie jest sam a na widok twojej ekipy z gazrurkami
    > jeszcze będzie ich prowokował. Tylko jeden cios i jesteście
    > załatwieni jak smarkacze. A najwyższy wyrok dostanie głupek
    > który to zorganizował.
    > Naucz się nowego wyrazu, monitoring, i zanim napiszesz
    > kolejną brednię sprawdź jak działa i po co.

    jak widze takie wrozace posty to rece opadaja...

    widze ze wiesz lepiej iz w tej czysto hipotetycznej sytuacji:

    - wogole bedzie bojka badz grozby
    - facet nie jest sam
    - facet bedzie prowokowal a ekipa da sie sprowokowac
    - ma monitoring z nagrywaniem fonii
    - sad uzna czyjas wine i kogos skaze

    wiesz, jak tak dyskutujemy to ja se strzele ze jak tylko zajade
    szrotem ktory potencjalnie mogl mi wcisnac to facet sie rozplacze
    zawiedziony ze samochod mi sie nie podoba, zwroci mi kase za
    samochod, dojazd, moj czas i dorzuci 26534,27 pln rekompensaty
    za moj stracony czas a nastepnie dostane od niego nowy samochod
    wybranej przezemnie marki w full opcji oraz darowana zostanie
    mi ilosc gotowki odpowiednia na pokrycie wszelakich oplat i podatkow

    w koncu jak szalec to szalec

    z mojej strony eot

    --
    http://db.org.pl/

  • 43. Data: 2014-11-13 13:34:11
    Od: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 09:52:22 UTC+1 użytkownik mz napisał:

    > Witam

    Ja również witam ;)

> [...]
    > komisu to wówczas mam jakiś okres (słyszałem o 14 dniach) na dokładne
    > sprawdzenia pojazdu i w razie stwierdzenia jakiejś poważnej wady zwrotu auta
    > do sprzedającego i odzyskanie gotówki. Czy istnieje taki zapis w polskim
    > prawie ?
    > Jeśli nie to czy mogę w umowę wpisać sobie taki okres ? Jak samochód ulegnie
    > jakiejkolwiek awarii w ciągu np 14 dni od zakupu wówczas koszt naprawy
    > pokrywa sprzedający lub zwraca mi kwotę jaką zapłaciłem za ten samochód przy
    > równoczesnym zwrocie (odbiór przez sprzedającego) auta.

    Przykro stwierdzić że po napisaniu tylu postów na grupie motoryzacyjnej nikt nie
    udzielił Ci poprawnej odpowiedzi ;-(

    Gdy osoba fizyczna zakupiła towar ( samochód , AGD, RTV i inne niektóre inne
    przedmioty)od przedsiębiorcy i ten towar nie jest używany do prowadzenia działalności
    gospodarczej, wówczas zastosowanie ma: "Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego".
    1176

    Ochrona kupującego utrzymywana jest przez 2 lata, zaś podczas awarii kupionej rzeczy
    w pierwszych 6 miesiącach, istnieje domniemanie prawne że wada, która spowodowała
    awarię istniała już w dniu zakupu:

    "Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili
    jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności
    przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istnia-
    ła ona w chwili wydania."

    O szczegółach tych przepisów możesz poczytać tu:
    http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=111178
    &view=findpost&p=1065731

    Pozostaje czekać na wyrok sądu.

    BTW. Powyższą wątek na racingforum pokazuje że serwisy AUTORYZOWANE znanych marek
    również cofają przebiegi w swoich bazach danych.
    Od siebie dodam że kilka lat temu w salonie Mercedesa również spotkałem się z takim
    oszustwem - miało to miejsce w Niemieckim salonie Mercedesa....więc te wszystkie
    uwagi że Polacy oszukują a w Niemczech jest cacy są nieprawdziwe.

    Pozdrawiam,
    Bugatti

  • 44. Data: 2014-11-13 13:43:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-13 13:34, Bugatti pisze:
    > Gdy osoba fizyczna zakupiła towar ( samochód , AGD, RTV i inne niektóre inne
    przedmioty)od przedsiębiorcy i ten towar nie jest używany do prowadzenia działalności
    gospodarczej,

    1. To nie są jedyne warunki do objęcia ochroną z tytułu niezgodnością -
    na przykład ochrona nie obejmuje zakupu "od osoby prywatnej".

    2. Mylisz się, że produkt nie może być tylko użyty w działalności
    gospodarczej - nie może być użyty do żadnego celu gospodarczego lub
    zawodowego - a kto nie dojeżdża samochodem do pracy?

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2014-11-13 14:50:32
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 13.11.2014 o 11:14, Czesław Wiśniak pisze:

    > Przecież to nie ja nadmieniam, że piszę ze stolicy :)

    Nikt inny nie zwraca na to uwagi. Zasadą w usenecie jest to, że
    sygnaturek się nie komentuje.
    Ale jeśli znajdziesz historię moich postów to będzie tam między innymi
    Azerbejdżan, Egipt, Meksyk, Tajlandia i wiele innych miejsc na świecie
    łącznie z często występującą podkarpacką wsią.
    Co do nobilitacji, to owszem, już mój dziadek miał fabryczkę w Warszawie
    i tu mieszkał przed II WŚ, ?oźniej ojciec i ja.
    Jestem w nielicznej obecnie grupie rodowitych warszawiaków i to mimo
    Twoich fobii, jest faktycznie nobilitacją.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 46. Data: 2014-11-13 16:57:33
    Od: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 listopada 2014 13:43:28 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    >
    > 1. To nie są jedyne warunki do objęcia ochroną z tytułu niezgodnością -
    > na przykład ochrona nie obejmuje zakupu "od osoby prywatnej".

    Dokładnie tak. Ustawa obejmuje produkty na które sprzedawca wystawił fakture VAT.

    > 2. Mylisz się, że produkt nie może być tylko użyty w działalności
    > gospodarczej - nie może być użyty do żadnego celu gospodarczego lub
    > zawodowego - a kto nie dojeżdża samochodem do pracy?

    Dojazd do pracy w której jest się zatrudnionym to nie jest wykorzystywanie pojazdu do
    WŁASNEJ działalności gospodarczej ;-)

    Pozdr.
    Bugatti

  • 47. Data: 2014-11-13 17:11:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-13 16:57, Bugatti pisze:
    przedmioty)od przedsiębiorcy i ten towar nie jest używany do prowadzenia działalności
    gospodarczej,

    > Dokładnie tak. Ustawa obejmuje produkty na które sprzedawca wystawił fakture VAT.

    Wystawienie FV nie ma akurat żadnego związku.

    > Dojazd do pracy w której jest się zatrudnionym to nie jest wykorzystywanie pojazdu
    do WŁASNEJ działalności gospodarczej ;-)

    Ale przeczytaj ustawę - nie dotyczy produktów wykorzystywanych w
    działalności zawodowej - a to szersze pojęcie niż wykorzystywanie w

  • 48. Data: 2014-11-13 18:13:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bugatti wrote:

    przedmioty)od przedsiębiorcy i ten towar nie jest używany do prowadzenia działalności
    gospodarczej,

    > Dokładnie tak. Ustawa obejmuje produkty na które sprzedawca wystawił fakture VAT.

    sprzedający podmiot gospodarczy nie musi być płatnikiem VAT

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2014-11-13 18:40:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-13 13:16, Użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    > wybranej przezemnie marki w full opcji oraz darowana zostanie
    > mi ilosc gotowki odpowiednia na pokrycie wszelakich oplat i podatkow

    Nie wymyślaj głupot to potem nie będziesz pisać kolejnych
    aby się wykręcić.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2014-11-13 18:42:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-12 20:30, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Po co cios? Usiłowanie też jest karalne.

    Ciężkie do udowodnienia. Będą świadkowie że panowie
    zatrzymali się w drodze na prace hydrauliczne i te
    rurki mieli całkiem przypadkiem. A po pierwszym ciosie
    mają na karku cała garść paragrafów.