    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?
    Date: Sat, 20 Feb 2010 01:02:04 +0100

    Użytkownik "Macios" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1dgqj6ku9qu17$.12202lqz24f7o.dlg@40tude.net...

    > Jedyna moja wątpliwość, to jak przetransportować pieniądze. Kiedyś kupiłem
    > w DE auto dla żony, ale kosztowało 3000EUR i wziąłem tyle w kieszeni. ;)
    > Teraz budżet przewiduje kilkanaście tys. EUR i jakoś nie mam ochoty tyle
    > wozić przy sobie samolotem, a potem chodzić z tym po ulicy w Niemczech.
    > Przyzwyczajony jestem do obrotu bezgotówkowego i jeśli posiadam przy sobie
    > więcej niż 1000zł w gotówce, to czuję się niekomfortowo. :)
    > Jakie są inne opcje? Takie salony przyjmą przelew z Polski? A może wyjąć z
    > bankomatu? mBank ma darmowe bankomaty za granicą, ale nie wiem, jak to w
> [...]

    Pacz Pan... a ja sie czuje nieswojo kiedy nie mam tysiaca w portfelu...
    Szczegolnie kiedy jakis terminal nie chce czytac mojej karty!

    Kurs bedzie dupowaty - przy kilkunastu tys eur mozesz byc w plecy nawet i
    tys zl...
    Euro w 500 zmiescisz w portfelu... tylko to nieswoje uczucie kiedy
    wychodzisz z kantoru a ktos przed nim rozmawia prze komorke ;)
    Najkorzystniej wymienic w kantorze na granicy, ale jesli planujesz leciec,
    to znajdz najtanszy kantor w miescie i po sprawie.

    Na przelwewy z PL wszyscy krzywo patrza a taki przelew potrafi i 3 dni
    robocze isc. Nikt nie da samochodu dopoki nie zobaczy pieniedzy na koncie.
    A jesli nie chcesz stracic na bankowym kursie, to i tak czeka Ciebie zakup w
    kantorze i wplata na konto walutowe - jak nie patrzec - dupa z tylu!

    Zaplac PayPalem ;) moze nie zblokuja platnosci na 180 dni...

    --
    Picasso