  • 1. Data: 2016-09-19 18:17:47
    Temat: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Od: "Matli" <W...@w...pl>

    Kupiłem samochód. Jaka jest dalsza procedura?
    1. Urząd np. powiatowy - przerejestrowanie auta
    Muszę zmieniać tablice jeśli jest to samo miasto?
    Kiedyś zmieniłem tablice zapłaciłem chyba 180 pln ale nie było to konieczne
    bo jeśli auto było kupione od os. z tego samego powiatu/miasta to nie trzeba
    było robić opłat (zmieniać tablic).
    Teraz urzędnik powiedział, że muszę dostarczyć umowę, tablice rejestracyjne,
    dowód rej, kartę pojazdu.
    Czy muszę zdejmować tablice?
    Jakie koszty?

    2. Urząd skarbowy - podatek
    2% od wartości auta

    Czy coś jeszcze w ramach formalności?

  • 2. Data: 2016-09-19 18:53:20
    Temat: Re: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Matli" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Kupiłem samochód. Jaka jest dalsza procedura?
    >1. Urząd np. powiatowy - przerejestrowanie auta
    >Muszę zmieniać tablice jeśli jest to samo miasto?

    Nie musisz.

    >Czy muszę zdejmować tablice?

    Musisz. Nowy dowod to nowa nalepka legalizacyjna na tablicach.

    Ale ... nie pamietam - na pierwszej czy drugiej wizycie ... chyba na
    pierwszej
    Zobacz swoj urzad, moze maja cos podobnego
    http://bip.um.wroc.pl/sprawa-do-zalatwienia/9149/rej
    estracja-pojazdu-pojazd-zakupiony-i-zarejestrowany-w
    -kraju
    http://bip.um.wroc.pl/sprawa-do-zalatwienia/8432/dow
    od-rejestracyjny-odbior-nowego-wyprodukowanego-dokum
    entu

    J.

  • 3. Data: 2016-09-19 21:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Musisz. Nowy dowod to nowa nalepka legalizacyjna na tablicach.

    Nie wiem czy jest jakas wieksza głupota urzednicza niz to sciaganie i
    zmienianie tablic...

  • 4. Data: 2016-09-20 09:43:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nie wiem czy jest jakas wieksza głupota urzednicza niz to sciaganie i
    >zmienianie tablic...

    Jakis szczytny cel to mialo, ale to wiedza tylko urzednicy :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-09-20 09:48:24
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.09.2016 o 09:43, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakis szczytny cel to mialo, ale to wiedza tylko urzednicy :-)
    >
    > J.

    Zawsze można nie przerejestrować auta i uniknąć problemów z odkręcaniem
    tablic :) chociaż jak nie będzie miejsca na pieczątki SKP to i tak
    trzeba chyba przerejestrować (chyba że można jeździć z zaświadczeniem z
    skp bez pieczątki w dowodzie?)

    Łukasz

  • 6. Data: 2016-09-20 10:53:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba przerejestrować (chyba że można jeździć z zaświadczeniem z skp bez

    Zaświadczenie ważne jest miesiąc.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2016-09-20 10:57:54
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.09.2016 o 10:53, yabba pisze:
    > Użytkownik "ddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Zaświadczenie ważne jest miesiąc.

    a na podstawie badania sprzed miesiąca nie wystawią kolejnego
    zaświadczenia? :)

    Łukasz

  • 8. Data: 2016-09-20 10:59:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    ddddddddd wrote:

> [...]
    > tablic :) chociaż jak nie będzie miejsca na pieczątki SKP to i tak
    > trzeba chyba przerejestrować (chyba że można jeździć z zaświadczeniem z

    przez okres wazności kwitka czyli miesiąc :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-09-20 11:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddd d...@f...pl ...

> [...]
    > tablic :) chociaż jak nie będzie miejsca na pieczątki SKP to i tak
    > trzeba chyba przerejestrować (chyba że można jeździć z zaświadczeniem z

    Ale zdajesz sobie ze to jest leczenie syfa pudrem?

  • 10. Data: 2016-09-20 11:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakis szczytny cel to mialo, ale to wiedza tylko urzednicy :-)

    Moze sto lat temu jak nie było komputerów.
    Dzis nie ma zadnego.
    Ale to byłby cud zeby jakis urzednik to zauwazył.