  • Date: Wed, 25 Aug 2010 00:41:07 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno używanego jeździdła.

    Lewis pisze:

    > Tiaa 2.5 wolnossące 100KM ekonomia i radość z jazdy pierwsza klasa ;)

    2,5? 100KM? Po co aż tyle na "mało palące jeździdło"? A radość jazdy to
    rzecz względna - generalnie z tego co widzę na drogach większość ma za
    dużo mocy w silnikach i mózgi im się od tego wyłączają.

    [ciach]

    > Heh, nie wiesz co mówisz ;)

    Wiem.

    > Jeździłeś kiedyś przy temp -30st C? 3pary skarpet 3 swetry 2 pary
    > rękawiczek i solidny kożuch... komfort jazdy niczym w 5gwiazdkowym
    > hotelu ;P

    Mniej-więcej. Tylko w takim "pancerzu" była to jazda na motocyklu. Do
    samochodu można ubrać się dużo lżej.

    > Gada ;P

    Bzyczy albo pierdzi :-P

    > To swoja drogą, ale diesel nigdy nie będzie mieć lepszej kultury pracy
    > niż benzyna podobnej konstrukcji

    Zdefiniuj "kulturę pracy".

    Dla mnie diesel jest bardziej kulturalny, bo jest spokojniejszy i równo
    się kręci od samego dołu. Spróbuj np. jechać sobie pod lekką górkę
    benzyniakiem o takiej samej mocy nominalnej na najwyższym biegu - bez
    gazu ;->

    > I na tym poprzestańmy. Ja wole brunetki ;P

    Wąskie zainteresowania ;-P