    From: Artur Frydel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno używanego jeździdła.
    Date: Tue, 24 Aug 2010 07:57:38 +0200

    Day Mon, 23 Aug 2010 08:37:12 +0200, Lewis wrote:

    > P406 2.0b nawet nieźle wyposażonego można kupić za około 15. Tylko
    > właśnie, jaki przedział cenowy?

    Max 20k zl. Celuje w benzyne, bo o dieslach dosc sie juz naczytalem, i wiem
    ze za taka cene to moge sobie kupic cos z licznikiem 2x200kkm :) To nie
    bedzie auto do robienia 100km dziennie. Raczej rodzinne wyjazdy i
    sporadyczne dojazdy do pracy. Wlasciwie to jestem zdecydowany na Mondeo Mk3,
    ale kurcze ciezko trafic benzyne_2l/kombi w moim rejonie (slaskie). No i
    dlatego rozgladam sie za inna marka. Nie upieram sie przy danym modelu, ale
    raczej szukam malo zajezdzonego egzemplarza. Dlatego tez chcialbym sobie
    poczytac podsumowania, tak w paru slowach, danych modeli aut.

    Pytanie dodatkowe; czy warto szukac czegos na mobile.eu? Mam znajomego ktory
    prowadzi komis, i mysle ze nie zrobi mi walka :) sprowadzajac auto z
    niemiec. Nie wiem tylko jak to wyglada od strony praktycznej... Co jesli
    auto po ktore jedziemy kawal drogi jest juz sprzedane? Lub to badziew ktory
    nie ma nic wspolnego z tym z ogloszenia?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    If you are given a take-home test, you will forget where you live.