  • 11. Data: 2010-05-19 23:02:03
    Temat: Re: Kupno oleju opałowego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 13:24:37 -0700 (PDT), Miki wrote:
    >No właśnie chodzi o mycie...
    >Potrzeba jakiś 50-60 litrów do myjki, bo obecny "płyn" jest aż gęsty
    >od smarów i innych syfów...
    >Ciągle mi się zatyka filtr
    >Myślałem, że da się bez problemu kupić, zawsze to z 50 zł oszczędności
    >w porównaniu z ON.

    No to tak jak Michal pisal - kupujesz OO, podajesz typ urzadzenia
    grzewczego, i dla 50l chyba nik afery robil nie bedzie :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-05-20 01:18:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Gut pisze:

    > pytal sie o nafte tez. i jest drozsza bo konfekcjonowana.
    > natomiast nie koniecznie chodzi o napedzanie samochodu - moze chce myc
    > silnik albo po prostu napedzac piecyk na opalowy.

    A agregaty prądotwórcze?

    Swoją szosą jak przepis potraktuje samochód elektryczny, którym ktoś
    przewodzi agregat, który czasem jest używany do podładowania
    akumulatorów? ;->

  • 13. Data: 2010-05-20 08:41:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 May 2010 01:18:45 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    >A agregaty prądotwórcze?
    >
    >Swoją szosą jak przepis potraktuje samochód elektryczny, którym ktoś
    >przewodzi agregat, który czasem jest używany do podładowania
    >akumulatorów? ;->

    Paliwa uzywane do produkcji pradu sa zwolnione z akcyzy.
    Ale prad jest oblozony :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-05-20 09:05:37
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    > No to tak jak Michal pisal - kupujesz OO, podajesz typ urzadzenia
    > grzewczego, i dla 50l chyba nik afery robil nie bedzie :-)

    Jedziesz na stacje paliw, kupujesz w OO w 20 litrowych baniakach i się nie
    zastanawiasz.
    Jest pobierana kaucja za baniak. Cena około 2.5 za litr (dane z grudnia)
    stacja np w Okuniewie

  • 15. Data: 2010-05-20 11:12:44
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 May 2010 08:41:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > Paliwa uzywane do produkcji pradu sa zwolnione z akcyzy. Ale prad jest
    > oblozony :-)
    Ze zrodel odnawialnych jest zwolniony. Trzeba lac rzepak :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 16. Data: 2010-05-20 14:11:36
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Swoją szosą jak przepis potraktuje samochód elektryczny, którym ktoś
    > przewodzi agregat, który czasem jest używany do podładowania
    > akumulatorów? ;->

    no to bedzie samochod z silnikiem spalinowym zasilany elektrycznie:P