  • Data: 2009-10-27 10:22:22
    Temat: Re: Kupno moto z UK
    Od: "Gumis" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "maciek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:472223d9-f70b-4248-ac3e-79526ff33f4d@g23g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > Nie ma znaczenie ile motocykl byl w kraju od sprowadzenia bo umowe
    > piszesz na pana z UK. Podpisac mozesz sie sam.
    > Nie ma tez powodu czuc sie winnym omijania pierdolnietych przepisow i
    > urzedniczych mzonek.
    > Dlatego interesuje Cie sprzet sprowadzony ze mozesz miec go taniej,
    > lepszy rocznik, stan itd.
    > Ja bym pisal umowe na angola i koniec. Daty dopasuj jak sobie chcesz.
    > Mysle ze takie 'kiwanie przepisow' to i tak duza powsciagliwosc bo
    > kupno/rejestracja/sprzedaz pojazdu u nas to koszmar i paranoja podczas
    > ktorej jestes bezprawnie skubany z kasy.
> [...]

    E tam pojechac :-)
    Wiem jak jest w naszym pieknym kraju, gdzie króluje jak piszezsz
    PARANOJA i podobno PRAWO, tylko ze to prawo posiada cos takiego jak
    INTERPRETACJA. I o ile sama w sobie nie jest jeszcze niczym
    nadzwyczaj dziwnym, to jesli za ta ze INTERPRETACJE biora sie
    urzednicy za biurkiem, ktorzy maja przyjmowac dokumenty
    (i co gorsza maja niepisane do tego prawo) to to jest wlasnie ta
    PARANOJA...:-(
    A co do rejestracji to chyba zarejestruje na umowe z Angolem i tyle...
    Tylko zastanawiam sie jesli w tym dokumencie V5C sa dane nabywcy a nie sa
    to MOJE dane to co wtedy?? Nie doczepia sie w WK lub US ??