  • Data: 2013-01-01 23:59:24
    Temat: Re: Kupno listwy - na co zwracac uwage?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz jaką wielkość ma dławik 1H 10A? Bo ja nie. A zajmuję się
    > zawodowo tym.

    Bez przesady ;)

    Nic nie pisałem, że powyżej 60Hz odcina na poziomie 16dB na oktawę ;)

    Chodziło mi bardziej o opisanie zagadnienia dla laika. Rzeczywiście,
    walnąłem niezłego babola :(

    Ale i tak grubo, grubo większe głupoty można zobaczyć na współczesnych
    filmach sensacyjnych, albo można na kanałach (podobno popularno
    naukowych) słyszeć choćby notoryczne mylenie pojęcia prądu i napięcia.

    Więc może nie bijcie tak od razu bez przesłuchania ;)

    --
    Pozdrawiam noworocznie

    Adam.