eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupno elektrykaRe: Kupno elektryka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!fu
    tter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Subject: Re: Kupno elektryka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <qpaiq3$2du$1@news.icm.edu.pl> <qpbcjg$ph2$2@dont-email.me>
    <qpctd0$143$3@news.icm.edu.pl>
    <5dbaa35a$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <20191031100939.467e8183@mateusz>
    <qpe8vr$3s1ek$3@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <20191031103031.79c872cb@mateusz>
    <5dbab4aa$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <qperv3$s7i$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5dbb223a$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <qpfdnf$5uo$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: RadoslawF <u...@d...invalid>
    Date: Thu, 31 Oct 2019 21:38:53 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qpfdnf$5uo$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 191029-0, 2019-10-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 38
    Message-ID: <5dbb4720$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.21.210.209
    X-Trace: 1572554528 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 526 46.21.210.209:63409
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2790
    X-Received-Body-CRC: 2089194947
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664996
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-10-31 o 20:46, Cavallino pisze:

    >>> Już nie mówiąc o tym, że elektryk na luzie się nie ładuje.
    >>> Inna sprawa, czy pozwoli tak się ciągnąć przez 400 km - bo generalnie
    >>> elektryków się nie holuje.
    >>
    >> Kolejny jełop
    >
    >
    > Miło że się przedstawiłeś.

    To było o jełopie który napisał o holowaniu przez pełne 400km.
    który z nas to napisał jełopie?

    >> do którego nie dotarło że sprawnego elektryka
    >> nie potrzeba holować na całej trasie?
    >
    > Oczywiście, ładowarki są częściej niż 100 km, więc w ogóle nie ma
    > potrzeby go holować.

    To dlaczego pisałeś o holowaniu przez 400km?

    > Kilka tygodni temu pokonałem swoim podobny dystans (ponad 300 km, 3
    > ładowania po drodze), ale on zasięg przynajmniej teoretycznie ma dwa
    > razy większy.
    > Niemniej zazwyczaj coś sobie w rezerwie zostawiałem, więc realnie
    > ładowałem co 100 km.
    > Wystarczy przygotować sobie trasę, nie grzać na ekspresówkach i da się
    > zrobić bez holowania.

    Nie byłbym pewien. Ktoś napisał że zasięg teoretyczny nówki to 100km.
    Biorąc pod uwagę pogodę i spadek pojemności akumulatorów uznał
    że zostanie 50km zasięgu i zaleca ładowanie co 40km.
    Dalej wystarczy ci ładowarek?
    A jak na jego trasie tak gęsto ich nie będzie?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: