  • Data: 2015-11-01 15:15:19
    Temat: Re: Kupno auta w salonie. Jaki cichy rabat od handlowca?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:n14h9b$ajv$1@node2.news.atman.pl...

    > No właśnie nie.
    > Na nowy tańszy model dostaniesz zerowy rabat, a na drogi i niechodliwy
    > duży.

    Czyli piszesz "nie" bo uważasz że zerowy rabat jest większy od dużego
    rabatu?
    Bo ja pisałem że na tańszy model dostaniesz mniejszy rabat.
    Czy zerowy rabat pasuje czy nie pasuje?

    > BTW: Kiedy byłeś ostatniu raz w Polsce kupować Peugeoty, że tak się
    > wypowiadasz tonem znawcy?

    Ile Peugeotów Ty kupiłeś i w ilu miejscach w Polsce że się
    wypowiadasz tonem znawcy i do tego poprawiasz mnie
    pisząc TO SAMO?

    > Hamerykańskie doświadczenia mają się nijak do rynku polskiego,
    > więc daruj sobie prawdy objawione na nich oparte.
    > Przynajmniej na tej grupie, która Hameryki nie dotyczy.

    Tak, inne procenty macie i "reverse Polish notation" u dilerów używacie! :)