  • 31. Data: 2010-06-18 21:21:36
    Temat: Re: Kupno Samochodu
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-06-18 08:15, Ariusz pisze:

    > Myślę, że w 2,5 tys. się zmieszczę

    Wcale nie przesadzilem, ja na takich wyjazdach tyle wydawalem na paliwo
    (w sumie na przestrzeni 4 lat sprowadzilem dla siebie i rodziny 4 auta)

    Moje auto pali ok 7,5L ropy na 100km
    Srednio robilem ok 2000-2500 w DE w poszukiwaniu auta.
    Ogladalem ok 3-5 sztuk oddalonych od siebie po 200-300km
    To jest ok 700-800zl na paliwo.
    A wracasz jeszcze jednym autem, czyli kolejne 1400km do domu, co moze
    dac dwa zbiorniki. I tym sposobem nie starczylo nawet 1000zl.

    Licze z okolic Hamburga do Warszawy.

    Jedno jest pewne, auta z DE (mowa o tych zadbanych) to zupelnie inna
    klasa niz w PL

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 32. Data: 2010-06-18 22:44:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Aman" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > raczysz żartować :P. zdecydowanie najlepszy z wymienionych to Nissan
    > Almera. Wloskie samochody w porownaniu z Japonskimi nie wytrzymuja
    > konkurencji :P

    Tia, zwłaszcza almera z dieslem z pompą bosha vp22 czy jak jej tam ;-)
    Szwagier walczył z tematem, nikomu tego nie życzę.
    Jeśli już japończyk, to corolla - ale koniecznie robiona w Japonii, galant,
    lancer, niektóre mazdy.
    Za 14 tysi szukałbym trzydrzwiowej corolli (bo hatchbacki były z Japonii) z
    lat 2000-2002 z przebiegiem do 180 tysięcy, zadbany egzemparz posłuży
    jeszcze parę lat - nic nie gnije (zero korozji), nie odpada, plastiki dobrej
    jakości, silnik - o ile serwisowany, łancuch rozrządu po ok.160-170
    wymieniony, spalanie na poziomie 5,6 na trasie i 7,4 w mieście (VVTi 1,4) -
    miałem taką od nowości prze dziewięc lat, wiem co piszę ;-)
    W mojej zepsuło się radio i wajcha do otwierania bagażnika, kumpel z pracy
    miał problemy z czujnikiem temperatury (kilkanascie złotych), poza tym
    całkiem bezawaryjnie.
    --
    Yogi(n)

  • 33. Data: 2010-06-21 23:21:45
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    W dniu 2010-06-17 15:24, Aman pisze:
    > raczysz żartować :P. zdecydowanie najlepszy z wymienionych to Nissan
    > Almera. Wloskie samochody w porownaniu z Japonskimi nie wytrzymuja
    > konkurencji :P

    Wybacz, ale opowiadasz farmazony i powtarzasz wiejskie legendy. Nie
    ważnie w jakim stanie, byle kupić niemieckie/japońskie auto (absolutnie
    nie może być na "f") no i najlepiej czerwone, co by się sąsiadowi dobrze
    w oczy rzucało ;) Lancia będzie bardzo dobrym wyborem, na pewno lepszym
    niż poprzedni passat. Nie wspominając już o jakości wykonania i
    wyposażeniu, Almera to niestety bieda z nędzą...

    --
    PSYLO