  • 21. Data: 2010-06-17 15:24:12
    Temat: Re: Kupno Samochodu
    Od: "Aman" <a...@g...pl>

    > tak bo z tych wymienionych to najbardziej udane auto z bardzo dobrymi
    > silnikami diesla wręcz bym powiedział idealnymi. Ta Lancia to najlepszy model
    > ze wszystkich fiatów :) A przez to, że nie są docenione są w miarę tanie.
    > Gdyby tylko nie te przednie światła :)

    raczysz żartować :P. zdecydowanie najlepszy z wymienionych to Nissan Almera.
    Wloskie samochody w porownaniu z Japonskimi nie wytrzymuja konkurencji :P

    Pozdrawiam

    Aman

  • 22. Data: 2010-06-17 15:26:30
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Aman pisze:
    > raczysz żartować :P. zdecydowanie najlepszy z wymienionych to Nissan
    > Almera. Wloskie samochody w porownaniu z Japonskimi nie wytrzymuja
    > konkurencji :P

    Nie znam almery słyszalem tylko o korozji i widziałem parę przypadków,
    natomiast ta lancia, ma bardzo dobrze zabezpieczone blachy, dobrze
    wykończone wnętrze i niemal wręcz kultowy silnik JTD. Co w połączeniu
    daje na prawdę ciekawe auto, może zawieszenie nie jest najtrwalsze, ale
    w punto także tak miało być, że co 50tyś wymiana a ja nie robiłem nic i
    nadal nic nie stuka ani nie puka.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-06-17 15:39:59
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Przy tych konkretnych wymienionych samochodach, zalozeniu ze to ma byc
    dizel i kwocie 14 tys, to jest proszenie sie o dolozenie drugich 14 tys.

    Pisze z doswiadczenia, zeby nie bylo :)

    Moj wniosek jest taki, jezeli dizel to moze kiedys z salonu, a juz
    napewno nie za 14 tys :)

    Pozdr.

  • 24. Data: 2010-06-17 15:42:54
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Konrad L pisze:
    > Przy tych konkretnych wymienionych samochodach, zalozeniu ze to ma byc
    > dizel i kwocie 14 tys, to jest proszenie sie o dolozenie drugich 14 tys.

    To nie jest prawda, bo w co trzeba by włożyć kolejne 14tyś? Co takiego
    jest w takim silniku diesla w aucie za 14tyś?

    Dwumas ok 1300zł
    wtryski od 200zł za sztukę
    pompa od 500zł
    turbina od 700zł

    reszta jak w każdym innym aucie, wiec nie ma co przesadzać. Uwaga
    powyższe wyliczenia dotyczą samochodów z silnikami JTD :)

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-06-17 16:03:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-17 15:39, Konrad L pisze:
> [...]
    >
    > Pisze z doswiadczenia, zeby nie bylo :)
    >
    > Moj wniosek jest taki, jezeli dizel to moze kiedys z salonu, a juz

    Uzywanego diesla kupić można. Ale kupić, a nie "kupić". Jak ktoś, przy
    zakupie auta za naście tysięcy, żałuje choćby 100-wki na podstawową
    diagnostykę, to jest niespełna rozumu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-06-17 21:46:28
    Od: r...@p...onet.pl

    > Witam
    > Właśnie przymierzam się do kupna samochodu.
    > kasy nie mam za wiele powiedzmy około 14 tys.

    Kupując używke od nieznajomego (komis,handlarz, giełda, ogłoszenie,aukcja) to
    niestety loteria.
    Niewspółmiernie duże ryzyko przegania (ryzyko kupienia powypadkowego czy
    popowodziowego złomu) do wygrania (szansa że kupisz coś dobrego jest mała)

    Lepiej dozbierać lub wziasc kredyt z banku i do salonu po nówkę.

    Stare jest dobre wino i skrzypce.
    A nie pojazd.

  • 27. Data: 2010-06-17 22:24:33
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Ariusz pisze:
    /.../
    > Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny
    >
    > Ariusz

    a co ty myślisz że w niemcowni to wszystkie są z pod igły? Czy w PL czy
    D jak chcesz auto dobrej jakości to musisz liczyć się z tym że płacisz
    powyżej średniej za rocznik. Ja tez akurat szukam auta i na moje
    szczęście w D mam kuzyna (pasjonata i mechanik samochodowy od urodzenia)
    i tylko to mnie ratuje przed niepotrzebnym wyjazdem do Niemiec i stratą
    czasu. Zresztą w PL też nie jeżdżę dalej niż 100km, auto to nie bułki i
    jak się ma coś trafić to się trafi.
    Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań
    marcin

  • 28. Data: 2010-06-18 00:04:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-17, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlaczego - sprawdzałem mobile.de i sporo aut jest w tym limicie (3500E),
    > znajomy mówił, że często daje się jeszcze stargować po 100 200 euro.
    > Więc jak najbardziej się mieszczę

    To są te samochody, które się będą psuły. Jeśli szukasz czegoś co się
    będzie psuło rzadziej niż średni z tej klasy/rocznika - musisz wydać
    więcej niż kosztuje średni. Chyba nie myślisz, że ktoś kto dbał i
    wsadzał pieniądze w samochód nagle przy sprzedaży zgłupieje i sprzeda
    tanio?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 29. Data: 2010-06-18 00:12:25
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-06-17 10:40, Ariusz pisze:

    > Właśnie przymierzam się do kupna samochodu.
    > kasy nie mam za wiele powiedzmy około 14 tys.

    > Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny

    Jak do tej kwoty to szukaj w kraju.

    No chyba ze 14k + wszystkie koszty
    Czyli paliwo 1000zl
    Oplaty w DE (tablice, ubezpieczenia) 600zl
    Spanie i jedzenie w DE 300zl

    Rejestracja w PL 1300zl

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===

  • 30. Data: 2010-06-18 08:15:16
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-18 00:12, krzyss pisze:

> [...]
    > Spanie i jedzenie w DE 300zl
    >
    > Rejestracja w PL 1300zl
    >

    > Chyba przesadziłeś z tym 1000 na paliwo.

    Myślę, że w 2,5 tys. się zmieszczę

    14 jest na zakup auta, na inne wydatki mam osobną pulę

    Ariusz